25 stycznia 2016

Lady Queen: Stamping plate hehe 060

Cześć :)

Zasypuje Was ostatnio moimi paznokciami, więc to chyba dobrze bo czasami długo mnie tu nie ma.

Lady Queen po raz kolejny przysłało mi kilka produktów, dziś zobaczycie płytkę do stempli hehe 060.
Jest to płytka typowo świąteczno-zimowa.
Ze wzorami norweskimi i nie tylko. Sami zobaczcie.




Święta już dawno za nami ale zima wciąż trwa. I raz ten śnieg jest raz go nie ma ale takie zdobienia o tej porze roku zawsze się pięknie prezentują.


Lakier jaki wybrałam na swoje paznokcie to nic innego jak MIYO mini drops nr 154 Bright Alchemy. Możecie go bliżej zobaczyć TUTAJ!



Dodatkowo na 3palcach dodałam pyłek holograficzny od INDIGO w kolorze srebrnym.
Technika podobna do hybryd. Na jeszcze nie wyschnięty lakier palcem dodałam pyłki wklepując go  i lekko rozcierając.





A na dwóch pozostałych paznokciach odbiłam wzory norweskie z płytki hehe 060.
I co z tego, że poszło nie równo i na szybko, efekt końcowy i tak mi się podobał :)





Całość pokryłam topem Sally Hansen.
Płytka hehe 060 ma przepiękne wzory, każdy wzór odbija się bardzo dobrze. Płytka jest okrągła o średnicy 5,5 cm.
Na płytce znajdziemy wzory norweskie, renifery i napis Merry Christmas.
Płytkę znajdziemy w sklepie Lady Queen w dziale Nail Art a dokładnie TUTAJ!
Teraz jest w cenie 2,99 $ USD.
Możecie także skorzystać z mojego kodu  BMLC15 na 15% zniżki.




Buziaki i Pozdrawiam



10 komentarzy:

  1. Śliczne mani:) Jak i wspaniała płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne mani :) mam tą płytkę i bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdobienie :D Ten pyłek piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. te pyłki z indygo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam norweskie wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam pytać cóż to za piękny lakier, a tu proszę - pyłek. Chyba muszę się zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tę płytkę, ale jak na razie użyłam jej tylko raz ;) muszę się za nią zabrać, bo niedługo zima się skończy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolorki! A płytkę mam tą samą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ta sama płytka właśnie na blogu ;) chyba wszystkie dostałyśmy ją po świętach ;(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len