26 stycznia 2016

Born Pretty Store: Chevron Nail Tape

Hej misiaczki :)

Co tam u Was ciekawego słychać?
Czas szybko leci już styczeń się kończy, coraz bliżej nam do Wiosny :)


Tymczasem dziś będzie nowy produkt w mojej kolekcji. Mowa tutaj o tasiemce do zdobień wzór chevron, który dostałam od Born Pretty Store w ramach współpracy.

Zapewne pamiętacie proste cienkie tasiemki, które to swego czasu robiły niezłą furorę.
Dziś mamy coś podobnego także w kółku zwinięty w rulonik wzór dobrze Wam znany chevron.
Tutaj możemy mieć 3wzory tego typu. Po środku mamy z obu stron zygzak zaś po bokach bliżej środka jest chevron zaś bokami równy wzór.
Poniżej macie przykład jak można wykorzystać taką tasiemkę do zdobień :)






Efekt końcowy wyszedł tak jak poniżej :)


Do mojego mani użyłam lakieru ILNP Maiden Lane oraz srebrny od Allepaznokcie holoś nr 1.
Uwielbiam wykończenie holograficzne a jeszcze lepiej nosi się je właśnie o tej porze roku :)


Tasiemki chevron użyłam na zasadzie przyklejenia uprzednio pomalowanego paznokcia i wyschniętego,potem  przemalowania wzoru a następnie odklejenia jej z paznokci. Dzięki temu powstał mi taki piękny wzór.
Ogólnie nie testowałam jej  w inny sposób. Można jeszcze ją nakleić i pozostawić na paznokciu jednak z reguły tego typu tasiemki nie mają długiej wytrzymałości i po pewnym czasie zaczynają się odklejać i zahaczać o ubrania, włosy itp. nawet jak damy top.



Pewnie już widzieliście taki wzór w innej postaci, naklejone równo na papierku. Sama też posiadam ale niestety są one dużo droższe i jest ich mniej niż tutaj.
Czekałam na coś takiego jak widzicie na zdjęciach i się doczekałam :)
Zdobienie nosiłam dość długo ok 5 dni i bardzo dobrze się utrzymywało bez uszczerbku. Nawet będąc w pracy :)
Jedynie pod koniec noszenia lekko starły mi się końce w prawej ręce.









Przepraszam Was za tyle zdjęć ale te lakiery i sam efekt jest taki cudny, że żal byłoby tego nie uwiecznić :)

Tasiemki możecie znaleźć w sklepie Born Pretty Store w dziale Nail Art dokładnie w TU!
Są w cenie 1,59$ USD.
Na inne zakupy nieprzecenione możecie skorzystać z mojego kodu ANTH10, który da Wam zniżkę 10%


Buziaki i pozdrawiam :)



22 komentarze:

  1. Cudne zdobienie! Uwielbiam lakiery holo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło. Takie proste zdobienie ale b. urocze. W sumie sam ILNP jest już połową sukcesu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten ilnp jest piękny, a taka chevronowa tasiemka to faktycznie super wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ILPN jest boski! Zdobienie na tak, niby nic, a efekt cudny. Ktoś miał świetny pomysł z tą tasiemką, trzeba ją będzie sobie sprawić!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne lakiery!! nie mogę się napatrzeć! a taki mały efekt z pomocą tasiemki wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wykorzystałaś ta tasiemkę :) tak minimalistycznie, ja z nią bardziej poszalałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne jest połączenie dwóch holosi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest ostatnio szał na te tasiemki ;-) Żałuję, że sama jej nie zamówiłam, bo widzę, że niezłe cuda można z nią wyczarować ;-)
    Pięknie błyszczą się oba lakiery, które użyłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszło. ;] Kocham lakiery holograficzne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarówno alkier i jak i taśmka -extra pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. AMAZING nail art! Love the glitter !!

    www.ninalucarini.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam holo!!! takie naklejki fajna sparawa, ułatwiają i urozmaicają manicure .

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę oderwać wzroku od ILNP *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny mani :) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie śliczne <3
    http://photosofclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Borze drogi! Jaki ILNP jest piękny, całość świetnie zgrana :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len