24 lipca 2015

Pearly nails with Allepaznokcie

Witajcie misiaczki :D

Każdy z nas ma swoje upodobania i gusta, a przeważnie o gustach się nie rozmawia prawda?
Dziś natomiast pokaże Wam kolory perłowe, za którymi zbytnio nie przepadam ale jak się je dobrze ze sobą połączy lub coś z nimi fajnego wymyśli, to można zmienić zdanie. Poza tym, są też w sieci i takie osoby, które to wykończenie uwielbiają.



Pierwszą perłę jaką mam zamiar Wam pokazać to lakier z kolekcji One Colour Pro o numerze 05, który jest opalizujący na fioletowo. Myślałam, że jest to lakier w stylu kameleon lub holoś jednak okazało się, że jest to wykończenie perłowe.
Owszem jest on fioletowy ale ma także różowe tony w zależności pod jakim kątem padania światła się go ogląda.
Nie zawiera formaldehydu i toluenu, nadaje się na paznokcie naturalne i żelowe.
W swojej szklanej, okrągłej butelce mieści 15ml emalii perłowej.
Pięknie się błyszczy w świetle słońca. Jego dość gruby o zaokrąglonym końcu pędzelek sprawia, że idealnie można nim dojechać do wału paznokciowego bez zalania skórek.
Kryje po 3 warstwach jak to na perłę przystoi. Zmywanie bezproblemowe. Schnie dość szybko.
Lakier dostępny w Allepaznokcie  w cenie promocyjnej 3.45 zł.






Drugi z kolei lakier to ONE COLOUR Pro nr 114, który także zaliczyłabym do perłowych ale nie do końca.
Podobnie jak ten powyżej na 15ml pojemności, pędzelek dokładnie taki sam kryje po 2 warstwach ale 3 jest takim idealnym pociągnięciem dla całości. Szybko schnie i zmywa się go też szybko.
Jest on srebrny bez dodatku innych kolorów.
Nie smuży i ładnie prezentuje się na paznokciach. Dziś zobaczycie zestawienie obu lakierów bez żadnego zdobienia, natomiast byłam ciekawa tego srebrzaka  z innymi wykończeniami dlatego też widzieliście już go wcześniej TUTAJ!
Lakier nadaje się solo ale i jako dodatek do innych pomysłowych wzorów.
Ten lakier także nie zawiera formaldehydu i toluenu.
Dostępny jest w sklepie Allepaznokcie w cenie także promocyjnej 3,45zł.





Czas leci bardzo szybko dlatego czasami nie zawsze mam ja czas na to żeby coś zmalować na danym kolorze. Staram się coś wygospodarować wolnej chwili dla samej siebie i może w końcu mi się to uda :D
Lakiery te nosiłam już dosyć dawno, moja mama wypatrzyła ten fiolecik i już go ma swojej kolekcji lakierowej. Uwielbia perły więc to coś dla niej w sam raz :)



Do usłyszenia :*



7 komentarzy:

  1. Jakie ładne kolorki :)
    Bardzo lubię te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te sreberko wygląda całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja perły na paznokciach nie lubię, kojarzy mi się ze starszymi paniami, wynioslymi damami z perłami na szyi i w złotych pantofelkach :) zwłaszcza w jasnych kolorach, ale to co pokazalas wygląda całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perłowe lakiery mają albo zwolenniczki albo przeciwniczki - ja na swoich pazurkach ich nie lubię ale u kogoś czasem mi się podobają. A to sreberko wygląda ślicznie na Twoich pazurkach Anitko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedys nie używalam żadnego innego lakieru tylko obowiazkowo musiala byc perla :) obecnie maluje o dziwo wszystkim pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No jednak nie moje wykończenie. W swoich zbiorach mam jakimś cudem 1 perłowy a i tak go nie używam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len