13 lipca 2015

Lady Queen: Stick Pen & Nail Art!

Cześć :D

Czas pędzi szybko, w moich folderach jest masę zdjęć czekających na swoją kolej.
Dziś przyszła kolej na coś w rodzaju a'la świecy do podnoszenia ozdób i mocowania na naszych paznokciach.
Jest to mały produkt bo liczy sobie 7,5cm długości a sama zaś różowa końcówka ma ok. 1,4cm.
Jest wykonany z plastiku a jej koniec przypomina silikon jednak  bardziej twardszy. Wyginać ją można i nie zmienia swojego wyglądu.




Był mi pomocny przy poniższym zdobieniu jakie wykonałam jakiś czas temu.
(zdjęcia w słońcu)



(Poniżej Zdjęcia o zachodzie słońca)




Na kciuki i serdeczne palce wykorzystałam wzory z nowej płytki od BPS o numerze BP-L016.
Wzór pierwszy i drugi od górnego lewego boku :D





Wybrałam do swojego mani dwa lakiery na całość paznokci m.in złoty piaskowy lakier Top Flex od Pierre Rene...


...oraz małą czerwień od Cleme Cosmetics o nazwie Monique.


Do stempli idealnie wpasowały się moje kolejne nowe kolorki od Mundo de Unas :D
Reddish 32 i Gold 17


Na środkowy palec pięknie dopasował się złoty ćwiek od Allepaznokcie, w formie okrągłych, żłobionych laserem ćwieków. Ich rozmiar wynosi 2mm i można je kupić w cenie 3,90zł w ilości 25szt, pakowanych w słoiczkach.
Znaleźć je możecie TUTAJ!


Produkt dostałam do testów jednak nie wpłynęło to na moją osobistą ocenę!


Stick Pen już przy pierwszych testach dał radę z uchwyceniem ćwieka i przeniesieniem go na moje paznokcie.




Teraz chcę Wam pokazać moje kolejne próby i testy uchwycenia wielu różnych ozdób, dżetów, cyrkonii i ćwieków.


Z lekkimi płaskimi ozdobami radzi sobie świetnie, zresztą jak widać poniżej:



Tutaj w kolejnej karuzeli widać bardzo duże i malusie ozdoby.


Z największymi jednak ozdobami nie radzi sobie wcale.
Co udało mi się go uchwycić, tak zdjęcia już nie zdążyłam pstryknąć bo mi ćwiek spadał.


Z małym mini ćwiekiem poradził sobie choć im bardziej ozdoby są wypukłe, tym krócej się trzymają na końcówce Pen'a.


Tu już widzicie ćwiek z mojego zdobienia


Następne w kolejce poszły grawerowane ćwieki


Są dosyć płaskie ale rewelacji jakiejś nie było, mimo to udało się je złapać.


Z poniższej karuzeli uchwycenie ćwieków było już lepsze





Poniższy ćwiek nie chciał mi się dać uchwycić :( .


Dodam, że Stick Pen od Lady Queen nie był w niczym moczony więc jego testy wypadają nie najgorzej ale i też nie najlepiej. Mam już swojego ulubieńca do tego typu czynności podczas ozdabiania paznokci i chyba w tej chwili wygrywa z każdym innym nowym wynalazkiem.
Niemniej jednak taki tego typu przyrząd fajnie jest mieć w swoim zbiorze akcesoriów do paznokci.
Radzi sobie dobrze z małymi ozdobami więc można go polecić.
W tej chwili jest za 1,59$ USD i można go znaleźć w sklepie Lady Queen w dziale Nail Art dokładnie TU!
Przypominam  o wielkich przecenach w tym sklepie:




Na zakupy w tym sklepie może Wam się także przydać mój kod BMLC15 na 15% zniżki.

Produkt dostałam do testów jednak nie wpłynęło to na moją osobistą ocenę!
Buziaczki :*


8 komentarzy:

  1. Taki gadzet przydaje sie przy zdobieniu :) Ja takiego nie mam narazie starczy mi lekko zmoczony patyczek ewentualnie peseta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny gadżet bo jakby nie patrzeć z niektórymi ozdobami bardzo dobrze dał sobie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudak, a do tego fajnie wygląda :D i te ćwieki z alle mi się też podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny gadżet, a pazurki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i przydatny gadżet; ja się zawsze pęsetą męczę

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na razie używam patyczka drewnianego albo pęsetę ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len