3 lipca 2015

Born Pretty Store: Water decals part 2

Witam,
W ostatnim czasie pokazywałam Wam już jeden wzór naklejek wodnych od Born Pretty Store.
Dziś pokaże Wam kolejny wzór, który idealnie pasuje do mojego pudełka jakie dostałam od Sylwii na naszym wrześniowym spotkaniu u niej :D
Nie ukrywam, że wybrałam arkusz  z różami na czarnym tle właśnie z tego powodu i nie pomyliłam się.
Na paznokciach wzór ten prezentował się przepięknie dokładnie tak jak prezentuje się na pudełeczku.


Do całości potrzebne mi były takie lakiery:
Allepaznokcie One Colour Pro french biały
Pierre Rene #302 Devil Black
Allepaznokcie One Colour Pro #114 srebrny
Rimmel London 60 seconds #203 Lose Your Lingerie
Sally Hansen Insta Dri Top Coat
naklejki  wodne Born Pretty Store na cały paznokieć
srebrne ćwieki Allepaznokcie



Na wskazujący i  kciuk pomalowałam pudrowy róż, na środkowy poszedł czarny do tego srebrny ćwiek, na małym paznokciu wylądował srebrny lakier ( o nim będzie więcej innym razem) a na serdecznym na białym kolorze przykleiłam wodną naklejkę.
Naklejki wodne C150 są bardzo łatwe w użyciu i szybko się je robi. Wystarczy zdjąć folie ochronną i wyciąć dany wzór, zamoczyć w wodzie- ja trzymam do 5min te całopaznokciowe wtedy lepiej przylegają do paznokci i nie zostawiają zagięć poprzez umiejętne przyklejenie jej do paznokcia.
Nie wycinam wcześniej naklejki do kształtu paznokcia, po przyklejeniu zamaczam pędzel w zmywaczu i usuwam nadmiar wokół paznokci. Pod wpływem zmywacza naklejka się rozpuszcza a pędzel płaski jest idealny do tego żeby wszystko ładnie wyrównać.
Całość pokryłam topem od Sally Hansen.
Mani nosiło mi się idealnie przez ok 4 dni bo potem już róż zaczął mi się ścierać i pękać na paznokciu. Naklejka utrzymuje się długo i pewno jeszcze ze dwa dni by mi siedziała bez uszczerbku
















Jeśli lubicie naklejki wodne, które są ułatwieniem i przyspieszają całe malowanie to zapraszam Was do sklepu Born Pretty Store. W zakładce Nail Art znajdziecie wiele przedmiotów do paznokci w tym także  MOJE NAKLEJKI WODNE C150, które są w cenie 3,99$ USD za 4 arkusze różnych wzorów kwiatowych. Dodatkowo każde z nich ma odbicie lustrzane żeby móc nakleić je na paznokcie obu dłoni.
Wysyłka nierejestrowana jest za darmo a dodatkowo na prodykty nie przecenione możecie dostać 10% zniżki używając mojego kodu ANTH10 :)
Być może już nie długo  zorganizuje rozdanie na swoim blogu z produktami tej marki :D



I jak Wam się podoba mój pomysł na proste i szybkie mani?

Pozdrowionka :*




16 komentarzy:

  1. Cudownie to połączyłaś. Jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne naklejki i fajnie dopasowałaś do nich kolorki mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie Ci wyszło - całość idealnie dobrana kolorystycznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Całośc wygląda cudowniee ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Bardzo ładne połączenie. Na pewno będę odwiedzała Twojego bloga.

    U mnie KONKURS, w którym KAŻDY WYGRYWA. Zapraszam serdecznie. :]
    http://by-yolo.blogspot.com/2015/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny mix! i naklejka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I pudełeczko i Twoje mani wymiatają, po prostu pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladny manicure. Elegancki i ze smakiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie to wyglada! Fajne te naklejki wodne ale mnie jakos zawsze szkoda kasy- wole namalowac cos recznie :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też wolę ręcznie malować ale w ostatnim czasie nie mam na to kompletnie czasu a jednak lubie mieć coś na swoich paznokciach dodatkowego niż sam lakier!
      A co do kasy to nie szkoda mi wydawać na ozdoby do paznokci bo dobrze teraz zarabiam :D
      Akurat te naklejki dostałam w ramach współpracy więc nic mnie nie kosztowały. Skoro się ma też inne jak ja to kiedyś trzeba je też wykorzystać a teraz mam na to dobry moment :D

      Usuń
  10. Śliczne te naklejki wodne! Oby i mi się udało je nałożyć, bo zamówiłam na BPS :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len