25 lutego 2015

KillyS odkryciem roku 2014!

Hej :D

Dziś chcę Wam pokazać co dostałam w grudniu w ramach niespodzianki od firmy KillyS.
W dodatku w dniu moich urodzin dostałam propozycję wypróbowania ich produktów.
Ale po więcej zapraszam na dalszy ciąg posta....



To co znalazłam w swojej paczuszce możecie zobaczyć poniżej:




Trochę tego sporo, po otwarciu przesyłki byłam bardzo mile zaskoczona :)
Teraz kilka słów od producenta na temat każdego produktu oraz kilka słów ode mnie :D

Nożyczki do paznokci, wygięte
- nożyczki ze stali nierdzewnej,
-do użytku profesjonalnego i domowego,
-stabilne, dobrze wyprofilowane wygięte ostrza, z łatwością obcinające twarde paznokcie,
-poręczne, posiadają wygodne duże uchwyty
PORADA! Pamiętaj by po skróceniu paznokci zamknąć płytkę drobnoziarnistym pilnikiem, np. szklanym, ceramicznym lub papierowym. Dla idealnego efektu wygładź płytkę jedną z polerek KillyS!

Nie miałam okazji ich jeszcze używać, gdyż swoje paznokcie głównie skracam za pomocą pilnika papierowego więc się nie wypowiem na ich temat.


Cążki do skórek, 3mm
- do użytku profesjonalnego i domowego,
- cążki ze stali nierdzewnej,
- precyzyjnie naostrzone 3mm ostrza-  dokładnie wytną nawet najmniejsze skórki w trudno dostępnych miejscach,
- poręczne, specjalnie profilowane uchwyty zapobiegają wyślizgiwaniu się z dłoni

Cążki stosuję już od pierwszego ich otrzymania w moje łapki.
Używam ich na sobie a także na moich paznokciowych gościach.
Przyjemnie się z nimi pracuję i bardzo wygodnie.Nie są duże a co za tym idzie? wjedziemy nimi w każdy zakamarek wycinając przy tym wszystko co niepotrzebne :D
Po każdej dezynfekcji nic się z nimi nie dzieje :)



3 szklane kwadratowe buteleczki, o których więcej przeczytacie poniżej.


AKTYWNY UTWARDZACZ DO PAZNOKCI
Przeznaczony do utwardzania miękkich, kruchych, rozdwajających się paznokci
- Szybkoschnąca formuła,
-Skutecznie chroni przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem paznokci
- Utwardza widocznie płytkę, sprzyjając wzrostowi paznokci,
-Nie zawiera żywicy formaldehydowej, zawiera tzw. wolny formaldehyd- składnik utwardzający płytkę- dopuszczony do stosowania w preparatach do paznokci,

Sposób użycia:
INTENSYWNA KURACJA- stosować przez 3 tygodnie, 2-3 razy w roku,
PIELĘGNACJA- jedna aplikacja co 4-6 tygodni lub wtedy, gdy płytka  stanie się słaba i będzie wymagała utwardzenia,
Stosowanie jako BAZA pod lakier- nałóż 1 warstwę na czysty i suchy paznokieć, pozostaw do wyschnięcia
Jako TOP nabłyszczający, przedłużający trwałość lakieru- 1 warstwę,
Podczas stosowania zabezpieczyć skórki wokół paznokci kremem ochronnym.


Ja używam go głównie w  pielęgnacji oraz czasami jako baze pod lakier. Do tej pory nie zauważyłam skutków ubocznych. Ostatnio złamał mi się paznokieć z mojej winy niestety, dlatego też całą resztę postanowiłam także nieco skrócić. Zauważyłam, że paznokcie przy tym utwardzaczu rosną mi szybciej bo ogólnie mam je mocne.
W tej chwili robię przerwę od niego i pewno za jakiś czas znowu go użyję.
Jeśli coś zauważę niepokojącego to z pewnością Was o tym poinformuję :D


ODŻYWCZA OLIWKA DO SKÓREK I PAZNOKCI
Przeznaczona do nawilżania skórek oraz pielęgnacji kruchych, łamliwych i rozdwajających się paznokci
- Oliwka  o działaniu łagodzącym i odżywczym,
- Wzbogacona w olejek z wiesiołka regeneruje, odżywia, nawilża i wzmacnia paznokcie oraz skórki, nawet bardzo zniszczone i wysuszone
-Zapobiega rozdwajaniu paznokci, zmiękcza skórki,

Sposób użycia:
NAWILŻANIE I PIELĘGNACJA SKÓREK- nakładaj codziennie (np. wieczorem) 1 warstwę na skórki wokół paznokcia i wmasuj, nakładaj również dla ukojenia skórek po wykonanym manicure oraz zawsze kiedy skórki są suche i wymagają nawilżenia
ODŻYWIANIE I ZAPOBIEGANIE ROZDWAJANIU PAZNOKCI-  nakładaj codziennie (np. wieczorem) 1 warstwę na rozdwajające się końcówki paznokcia oraz tuż przy macierzy ( skórkach) i wmasuj dokładnie
Oliwkę warto nakładać na płytkę tuż przy macierzy nawet na pomalowany paznokieć.


Oliwkę stosuję głównie żeby nawilżać swoje skórki, głównie o tej porze roku jest to bardzo ważne gdzie są minusowe temperatury powietrza na zewnątrz pomimo tego, że noszę rękawiczki. Jest okres grzewczy jak i woda jest także twarda. Wtedy najbardziej nasze skórki są narażone na nagminne przesuszanie skórek. Najlepiej używać oliwki tuż przed pójściem spać. Nakładam tak żeby moje skórki wokół paznokci przez moment wchłonęły nadmiar oliwki, później wmasowuję i rozcieram wokół paznokci oraz palce. Staram się to robić codziennie szczególnie przy mojej aktualnej pracy te skórki się ostatnio przesuszają częściej (częsty kontakt z płynami do dezynfekcji narzędzi oraz sterylizacji) ale wiecie jak to czasami bywa, po 12h pracy nie ma się głowy aby pamiętać o wszystkim.
Nie jest źle ja jestem z niej zadowolona ale żeby sprawdzić jej dokładne działanie musiałabym mieć i inną pracę i robić to codziennie :)


BIO2 WITAMINOWA BOMBA

W zgodzie z naturalnymi potrzebami paznokci!
Przeznaczony do odżywiania słabych, łamiących się paznokci.
Zawiera naturalne bio-składniki pochodzenia roślinnego, opatentowany nieuczulający składnik utwardzający oraz opóźniające  procesy starzenia roślinne komórki macierzyste, nawilżający olej arganowy i witaminowy A,E,B5,C
Specjalna formuła pozwala płytce oddychać respektując fizjologiczne potrzeby paznokcia.
Filtr UV chroni przed promieniowaniem UV i żółknięciem płytki.
Widoczne efekty poprawy kondycji paznokcia już po 4 tygodniach regularnego stosowania!
Sposób użycia:
jako BAZA pod lakier- nałóż 1 warstwę na czysty i suchy paznokieć, pozostaw do wyschnięcia
jako TOP nabłyszczający, przedłużający trwałość lakieru- 1 warstwę; można nakładać ponownie co 2 dni dla przedłużenia trwałości manicure
jako LAKIER BEZBARWNY- nałóż 2 warstwy.

Stosowałam głównie jako baze pod lakier, szczególnie ciemny kilka razy więc też nie za wiele mogę Wam o niej w tej chwili napisać. Na pewno moja płytka po ciemnym kolorze nie przebarwiła się i też nie zżółkła. Myślę, że we wakacje idealnie się nada żeby uchronić nasze paznokcie przed promieniami słońca :D


SZKLANY PILNIK DO PAZNOKCI W ETUI, 240/240
 -do użytku profesjonalnego i domowego
-drobnoziarnisty- idealny do skracania delikatnych, kruchych i łamliwych paznokci,
- zapobiega rozdwajaniu się paznokci
- niezbędny  do opiłowania krawędzi po skróceniu paznokci
- zapewnia długotrwałe użytkowanie
- posiada praktyczne  zamknięcie
- idealny do torebki!

PORADA! Do słabych, delikatnych paznokci wypróbuj także pilnik mineralny oraz odżywki- utwardzacze,a także  Odżywczą Oliwkę KillyS!

Uwielbiam pilniki papierowe ale ten pilnik idealnie nadaję się do torebki szczególnie dlatego, że ma swoje etui dzięki, któremu nasz pilnik się nam nie rozbije ani nie straci swojej ziarnistości.
Dobry ratunek dla naszych paznokci w każdym momencie i w każdym miejscu :D
Zajmuje bardzo mało miejsca w torebce i jest bardzo lekki :D
Nie poczujecie, że go macie a może Wam pomóc gdy nagle złamie się nam paznokieć bądź też uszczerbi :D


POLERKA DO PAZNOKCI, BLOK
4 praktyczne powierzchnie:
1. file nail edge- skracanie paznokci
2. remove ridges- wyrównywanie bruzd na paznokciu
3. smooth nail- wygładzanie powierzchni
4. shine nail- polerowanie i nabłyszczanie płytki
-poręczna forma bloku
- do użytku profesjonalnego i domowego

Jeśli chodzi o blok to nie miałam okazji go jeszcze używać na nikim, chcę głównie na sobie bo bardzo mi się podoba :D
Po pierwszych  testach jestem nim mile zaskoczona :D
Przeważnie używam str nr 3 i 4 z przewagą na tą ostatnią stronę.







Muszę przyznać, że KillyS się bardzo postarało i mile mnie zaskoczyło.
Interesuje mnie jeszcze specjalny żel do odsuwania skórek, jeśli gdzieś wypatrzę do na pewno kupię żeby wytestować :D


A czy Wy mieliście okazję już poznać na sobie produkty marki KillyS?
Jeśli nie to sprawdźcie koniecznie :D

Zapraszam Was na stronę KillyS (klik) oraz na ich FB (klik)


Buziaki 


14 komentarzy:

  1. Och ileż cudeniek! Zazdroszczę przesyłki. Jeszcze nigdzie nie spotkałam się z firmą KillyS, a szkoda bo wszystko wygląda dość porządnie. Przy okazji zapraszam do mnie www.kosmetyczna-podroz.blogspot.com . Dopiero zaczynam i mam nadzieję, ze będę mieć dla kogo pisać i pozyskam stałych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam już nie raz o tej marce ale nigdy nie używałam ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poki co uzywalam tylko zmywacza i jest odjazdowy, ale poza nim nic niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym dostać taką niespodziankę :D Mam ich odżywkę i pilnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty tej marki widziałam nie raz na półkach sklepowych, ale jakoś bliżej się im nie przyglądałam.. jednak namówiłaś mnie, aby się zreflektować i popatrzeć, co mają ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam witaminową bombę i jest bardzo fajna ;) stosowałam jako bazę , pazurki są o wiele mocniejsze i mniej się łamią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przyznam, że po raz pierwszy słyszę o tej firmie... ciekawi mnie ta bomba witaminowa - lubię testować nowe odżywki i jeśli uda mi się ją gdzieś dorwać, to na pewno skuszę się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No postarali się ;-) trochę słyszałam juz i tej firmie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kieeedyś miałam jakieś odżywki od nich, ale później w ogóle jakoś zapomniałam o tej firmie i w sumie nie widziałam nigdzie nic o nich.. A co do tej polerki 4-warstwowej to ona jest super jak ktoś nie maluje paznokci, bo ostatnia warstwa pięknie poleruje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio mam więcej dni nie pomalowane bo po pracy już mi się nie chce malować dlatego tą 4 stosuje :D

      Usuń
  10. Ciekawa jestem tych odzywek, teraz mam fazę :D na odżywianie a jestem w trakcie testów golden rose ;) Świetna zawartość paczuchy :) co do nożyczek, tez nie uzywam do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo jestem ciekawa odżywek z tej firmy, wszyscy tak je zachwalają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rany, nie znam ich... sama się sobie dziwię, ale nawet nie kojarzę nazwy marki... :o

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokażcie piękno swoich paznokci i opowiedz których produktów KillyS użyłaś, by osiągnąć ten efekt. Wyjątkowe nagrody czekają! Wejdź do aplikacji:http://r.welcometabs.com/beauty-nails:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len