20 listopada 2014

Sailor Moon Nail Art with stamping plate Born Pretty Store 06

Cześć,
Przychodzę do Was z kolejnym zdobieniem stempelkowym od Born Pretty Store.
Pamiętacie bajkę SAILOR MOON?

Zapewne tak :)
 Ja aż dogłębnie bo moja sąsiadka o dwa lata starsza miała niezłego fioła na ich punkcie, potrafiła zrobić nam wszystkim specjalne różdżki choć zapomniałam kim a raczej, którą z nich  wtedy byłam.



Do wykonania tego zdobienia użyłam trzech niebieskich lakierów MIYO Nailed it!, Golden Rose Color Expert oraz MIYO mini drops.
Z nich to właśnie zrobiłam ombre na paznokciach, następnie pomalowałam je Holo Top Coat od CA B a star. Gdy już wszystko wyschło odbiłam na paznokciach białym lakierem do stempli Essence poszczególne wzory z płytki, o której więcej napiszę już za momencik. Niestety pośpieszyłam się z malowaniem lakierem bezbarwnym od Dor na całość i efekt końcowy wyszedł lekko rozmazany na niektórych wzorach.
Tak to jest jak się człowiek śpieszy żeby iść jak najszybciej spać.
Zabrałam się za to wszystko dosyć późno i miałam kilka minut do północy.
Ombre było robione z myślą o nocy rozgwieżdżonej a na niej odbita cała reszta przez co efekt jest taki jaki widać gołym okiem :D





Płytka Born Pretty nr 06 to wersja pierwsza, dlatego teraz już zobaczycie inną ponoć lepszą i prawidłową.
Wszystkie pierwsze płytki od 1-10 zostały lekko zmienione na większe wzory lub inne tak jak to jest w tym przypadku. Śmiało mogę stwierdzić, że ta jako jedyna z lepszej została zmieniona na gorszą jeśli chodzi o same wzory bo jak jest z jakością?
Otóż mam już kilka płytek tych nowych i są bardzo dobrej jakości.
Ta płytka także choć trafiły się wzory, które są bardziej wymagające większej uwagi.
Płytka ta ma okrągły kształt o średnicy 5,5 cm znajduje się na niej ok 14 większych wzorów (np. księżyce, kokardka, różdżka, amorek, serce itp.) plus wzór z mini gwiazdkami w większym księżycu.
W nowszej wersji płytki jest mniej wzorów ale za to są większej wielkości i nieco inne.
Mi najbardziej podoba się wzór pośrodku.











Jeśli chcecie zobaczyć płytkę z nowszą wersją to zapraszam do sklepu BORN PRETTY STORE do działu NAIL ART.
W pod zakładce STAMPING możecie znaleźć Płytkę Born Pretty 06 dokładnie TU w cenie 2,99$ USD.
Na nią jak i na inne produkty nieprzecenione możecie skorzystać z mojego kodu ANTH10, który uprawnia Was do 10% zniżki.
Przypominam, że wysyłka do Polski jest bezpłatna na przesyłki nierejestrowane.


Z gwiazdami już dam Wam u mnie odpocząć :)
Następne mani będzie nieco inne :D


Buziaki gwiazdkowe :*

23 komentarze:

  1. Nie skojarzyłabym tej płytki z Sailor Moon, ale to pewnie dlatego, że nie oglądałam ani nie czytałam Czarodziejki z Księżyca, czego trochę żałuję. Świetne zdobienie Ci wyszło, podoba mi się jego klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedawno wznowili Czarodziejkę z Księżyca :) odświeżyli starą wersję :D ja jako fanka anime i niedoszła (hihi) Czarodziejka namiętnie śledzę od nowa losy Usagi :) jak masz czas to oglądaj: http://animeon.pl/anime/bishoujo_senshi_sailor_moon_crystal/
      Co do zdobienia - piękne tło i fajnie wszystko gra - bardzo mi się podoba ^^

      Usuń
  2. Pięknie Ci to wyszło! Chyba nie dobrałabym lepiej lakierów na bazę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam tej bajki, ale mani bardzo przyjemne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. coś dziś króluje niebieski na blogach :) a że to mój ulubiony kolor, to wszędzie muszę dodać swoje 3 grosze... jeśli chodzi o Twoje mani, to powiem tyle, że gradient jest śliczny, a stempelki naprawdę fajnie dobrane :))

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko! kiedyś to była moja ukochana bajka! razem z siostrą oglądałyśmy każdy odcinek a później jeszcze powtórki :)
    paznokcie są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic dodać, nic ująć! ;-) kolorki idealnie dobrane :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam!!! Fajna płytka sama z sentymentem bym ją capneła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Sama małam fioła na punkcie Czarodziejki z księżyca jako dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również oglądałam i uwielbiałam ♥ Mani perfekcyjne, ajj aż zatęskniłam za tą mangą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne, uwielbiam niebieski w kazdej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyszło :) z siostrą uwielbiałyśmy to oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj, jakiego ja miałam fioła na punkcie Czarodziejek :) Twoje mani bardzo mi się podoba, oddaje klimat :D i nietrudno się nie zgodzić, że akurat tę płytką zamienili z lepszej na gorszą, a szkoda... na tej praktycznie każdy wzór mi się podoba, na tej nowej już nie... zamówiłam ją w seckill'u, ciekawa jestem, którą wersję dostanę

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdobienie świetne widziałam na żywo:) a i Czarodziejki z księżyca też bardzo lubiłam oglądać i może zarażę tym moją małą córcię i podkradnę link który zostawiła Ola i zaraz będziemy oglądać hihi

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie wyszło ;) ciekawa ta płytka - czarodziejkowo-walentynkowa ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Sailor Moon. Teraz oglądam nową serię Sailor Moon Crystal :) Piękny ten księżyc na kciuku, ale ja mam za wąską płytkę i byłby zdecydowanie za duży jak dla mnie;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja byłam zakochana w tej bajce :)
    Świetne zdobienie, chętnie zobaczę kolejne, zostaje u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pamiętam bajkę, ale nigdy nie byłam jakąś wielką fanką :)
    a mani śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej, genialne cieniowanie :) uwielbiam niebieskie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznee!!! Gradiencik, to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta na kciuku to rzeczywiście ona :O nie wiem czemu tego nie zauważyłam jak przeglądałam na stronie O.o
    boskie tło i stemple :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len