1 listopada 2014

Projekt TRY AGAIN, czyli zmalowałam to jeszcze raz!

Hej kochani :)|

Wracam do Was z lakierowymi zdobieniami :)
Dziś przyszła kolej na Projekt TRY AGAIN organizowany przez Puszkę.
Czy zdarzyło się Wam kiedyś tak, że zmalowałyście jakieś mani i niezbyt byłyście z niego zadowolone?
Ja wiele razy tak miałam i powiedziałam sobie, że stać mnie na więcej dlatego ten projekt to idealny pomysł na moje niezbyt udane zdobienia z przed kilku miesięcy.

Idąc od samego początku blogowania, postanowiłam wykonać JESZCZE RAZ zdobienie, z którego na tamten moment byłam heh no wiadomo bardzo zadowolona a dziś patrząc okiem bystrzejszym i z wprawioną już ręką, nie do końca idealnym.
 Sami zobaczcie:




Stare zdjęcie z 2012 roku, które pokazywałam już TU !



Na pierwszy rzut oka wydaja się dość podobne ale wiele się zmieniło.
Kolor bazowy jest ten sam jednak tym razem użyłam nie chińskiego lakieru (bo już go dawno oddałam w inne łapki) a mojego Cleme Cosmetics "JULIE".
Na to położyłam GOLDEN ROSE PARIS nr 98 (brokatowy pyłek uwielbiam go i wciąż jeszcze jest dobry a to już ok 2lata). Gdy wszystko było suche zmalowałam czarną farbką róże i listki, całość pokryłam topem DOR.
Muszę przyznać, że jest ze mnie gapa. Dostałam w zeszłym roku pod choinkę dwie farbki akrylowe od mojej bratowej a dopiero kilka tygodni temu przypomniałam sobie o nich i je testuje.
Skleroza nie boli albo już dopada mnie przedwcześnie SKS (hihi^^).
Farbka jest idealna, ma dobre krycie, nie rozcieńczam jej a do zmalowania potrzebuje jednego pociągnięcia pędzla bez poprawiania. Jedynie co w niej mi się nie podoba to że jest ona w pojemniczku a nie w tubie do wyciskania. Jest ona o wiele wygodniejsza w nabieraniu.
Skąd ją mam? Oczywiście ze sklepu plastycznego :)
Białej jestem ciekawa ale już niebawem ją dorwę i sprawdzę :)

Prócz motywu róż, które widać gołym okiem są inne od tych wcześniejszych, są bardziej dopracowane, moje skórki nie są zalane lakierem i zdjęcia też są lepszej jakości.
Jest ich  więcej bo wtedy miałam tylko jedno. To zdobienie zrobiłam jeszcze przed założeniem bloga w listopadzie 2012 roku, to właśnie były moje początki zdobienia freehand i z tego co pamiętam to robione lakierem czarnym bo farbki zaczęłam dopiero potem kupować.
Takie stare perełki kompletowałam na moim prywatnym facebooku, dziś są jak znalazł do tego projektu. Szkoda, że nie wszystkie dokumentowałam bo było ich więcej.
Mówi się trudno.









I to jest ta farbka akrylowa :)



Teraz pytanie do Was: Czy teraz jest lepiej?

Ooops, I did it again :)


Zapraszam do sprawdzania swoich zdolności kiedyś a dziś :)
Spróbuj znowu!

Podrawiam

18 komentarzy:

  1. Jest lepiej choc poprzednim rozom tez nie mozna nic zarzucic. teraz zdjecia sa wyrazne. Super. Milo mi bylo zobaczyc kogos z moich okolic (mieszkam e Rokicinach Podhal. wiec calkiem niedaleko)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniej, chociaż... szczerze przyznam, że stare było całkiem niezłe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super wygląda ten pomarańczowy z dodatkiem drobinek ;) No postęp widać, chociaż ta praca kiedyś jest na bdb poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się oba zdobienia podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie różnice widać przede wszystkim w jakości zdjęcia. fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysle ze ciężko coś zarzucić obydwu zdobieniom. Pięknie! i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwyciły mnie te paznokcie, zwłaszcza ten pyłek Golden Rose, muszę iść go kupić. Mam nadzieję, że jest jeszcze w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  8. postęp jest widoczny, ale nie masz co narzekać, bo pierwsze zdobienie też jest starannie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba zdobienia bardzo ładne i dokładne, może oprócz lepszej jakości zdjęć, to do pierwszego nie można się przyczepić. No, może skórki, ale to przyczepianie się na siłę, widuje się gorzej zachlapane skórki na blogach cały czas.

    OdpowiedzUsuń
  10. obie wersje są prześliczne, ale widać, że ta nowsza jest nie tyle co staranniej wykonana, ale z większą precyzją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedno i drugie zdobienie jak dla mnie wykonałaś perfekcyjnie ;) widać za to sporą różnicę w jakości zdjęcia i lakier bazowy teraz dokładniej nałożony, ale naprawdę oba genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te drobinki świetnie wyglądają z tą pomarańczką :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful! It has something edgy, I like it!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! :) obie wersje :)
    Czekam na kolejne porównanie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len