28 listopada 2014

Paznokciowy Projekt! 3.Meksykańskie Halloween!

Cześć :)

Pojawiam się z kolejnym zdobieniem do Paznokciowego Projektu u Frambuesy :)
Przyznam się szczerze, że długo chodziłam z ostatnim mani bo aż 5dni a to u mnie ostatnio naprawdę długo. Zwykle zmieniam swój design co 3 dni a tu aż 5, odrost już było widać spory.
Nosiłam go długo bo nie miałam pomysłu na ten tydzień i miałam już w głowie myślenie, że odpuszczę ten tydzień bo jednak Halloween mi się przejadł i nie jest moim lubianym tematem do zdobień.
W ostatniej chwili poszperałam i wpadłam na pomysł taki jaki dziś macie okazję zobaczyć :)
Zapraszam Was na tydzień 3, czyli Meksykański Halloween!


Tłumaczyć chyba nie muszę co moje paznokcie przedstawiają: pajęczynki z pająkiem, różyczki i Calaveritas co po naszemu oznacza czaszeczki :)
Moja jest udekorowana kwiatami, pajęczyną i wzorami :)
Za tło pod zdobienia posłużył mi lakier Softer Crazy Colours nr 25  reszta została zmalowana farbkami akrylowymi :)Wszystkie 3 zmatowiłam Golden Rose top mat :) Na małym paznokciu widzicie czarny Golden Rose Rich Color nr 35 a na nim lakier Barry M nr 355 Gold Mine Glitter. Na kciuku są dwie warstwy Silcare Garden of COLOUR nr18  a dla urozmaicenia dodałam błysku Barry M nr 349 Rose Quartz Glitter.
Czerwień i czerń kojarzy mi się od razu z Meksykiem i ich strojami stąd też taki ich wybór.
Ogólnie mi się podoba to zdobienie i kiedyś z pewnością powtórzę te pajęczynki z tymi różami :)






Dziś skromnie :)



A Wy co powiecie o moim zdobieniu na ten tydzień?

Przede mną jeszcze dwa tematy, na które także nie mam w tej chwili pomysłu.
Nie umiem się zdecydować jaką metodą zmalować kolejny tydzień.
No cóż coś wymyślę, mam jeszcze czas :D

A tak z innej beczki zadam Wam takie małe pytanko:
Znacie może stronkę Udekoruj Paznokcie?
Jeśli nie to koniecznie tam zaglądajcie bo już niebawem szykujemy dla Was małą miłą niespodziankę :D


Buziaki :*


21 komentarzy:

  1. co za szaleństwo, pomysłowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie mam kompletnie pomysłu na ten tydzień :(

    OdpowiedzUsuń
  3. napracowałaś się, ale efekt wow :)
    super jest to połączenie pajęczynek i róż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie to zmalowałaś :) wstyd przyznać, ja nawet nie mam jeszcze koncepcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ozdobione różami pajęczyny wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Ci to wyszło :) w sumie też mam przesyt halloween i także nie wiedziałam zbytnio co zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mani :) ja właśnie swoje skończyłam i staram się coś napisać :) może się dziś uda he he

    OdpowiedzUsuń
  8. aż żal by mi było zmywać takie piękne pazurki :) jestem pełna podziwu dla Twoich zdolności

    OdpowiedzUsuń
  9. Każde mani z PP jest u Ciebie IDEALNE. Będę zaglądać w celu poznania kolejnych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szał ciał :D Uwielbiam motyw dia de los muertos!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten motyw, a pajeczynka z rózami, dała mega charakteru

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len