8 listopada 2014

Aktualizacja moich skromnych zdobyczy :)

Hej :)

We wrześniu postanowiłam zrobić małe porządki w mojej kolekcji lakierowej  i nie tylko.
 Sama byłam ciekawa ile mi się tego nazbierało w przeciągu ponad 1,5 roku.
Wiadomo, że najlepiej oko nacieszyć zdjęciami, to zaczynam:



Cała moja kolekcja lakierowa, ledwo się zmieściła na mój stolik w pokoju.


Policzyłam, że samych kolorowych lakierów mam a właściwie miałam 235. Nie powiem ta liczba mnie przeraziła, dlatego postanowiłam kilkanaście oddać w dobre łapki mojej bratowej.
Część z nich była raz używana lub parę razy ale też trafiły się nowości, w dobrym stanie lakiery z pewnością jej się przydadzą.
Podarowałam też kilka mojej mamie. Przeważnie to ja jej maluje paznokcie głównie moimi laksami ale zdarza się i tak, że robi to też sama. Wiele z nich było też perłowych, które ona sama uwielbia a ja nie bardzo. Dlatego się cieszę bo dzięki temu jest i wilk syty i owca cała. Obie szczęśliwe.
Ja, że nie musiałam ich wyrzucać i zrobiłam sobie miejsce na nowe zdobycze a dwa ona wzbogaciła się w nowe buteleczki. Przy okazji moich porządków sama zrobiła też to samo w swoich zbiorach.
Przechowuje je w takich plastikowych organizerach jak widzicie powyżej.
Dzięki temu mam jeszcze troszkę miejsca na nowe.

Lakiery kolorowe to nie wszystko. 
Ważne są też bazy, odżywki oraz topy zwykłe, matowe i satynowe.
Różnego rodzaju płyny, zmywacze, kremy, oliwki i peelingi.


Po pielęgnacji pora na coś co lubię najbardziej w tym temacie paznokciowym, czyli...
....pędzelki, farbki.
Do tego zaliczam tu jeszcze pilniki, cążki, obcinacze, dłutka, kopytka, radełka, separatory i wiele innych.


Coś co powinna mieć chyba każda lakieromaniaczka a mianowicie wszelkiego rodzaju ozdoby: od ćwieków, brokatów, cyrkonii, kawioru, dżety, heksy po naklejki, folie transferowe, tasiemki i nożyczki.
Samych karuzel z ozdobami mam ponad 20 a jeszcze nie dawno nie miałam ani jednej.
Ebay jednak wciąga :D


I na koniec pozostały mi jeszcze płytki do stempli i same stemple.
Kilka woreczków z ozdobami.


Tak przechowuje moje zdobycze choć teraz jeszcze inaczej to wygląda.
Mamy listopad a mi wciąż przybywa płytek, ozdób i lakierów.
Ostatnio moją nowością są też lakiery hybrydowe ale o nich zrobię już osobny post.

A pomyśleć, że tak zaczynałam:
Lampa teraz przydaje mi się do hybryd :)


Podzieliłam się z Wami swoimi łupami.
A jak to jest z nimi u Was?


Z miłą chęcią oglądnę wasze skarby :)


Pozdrawiam 


63 komentarze:

  1. Aż miło popatrzeć na taka kolekcję ;) lakierów też mam sporo, ale ozdóbek i innych dupereli o wiele, wiele mniej ; muszę jakieś płytki dokupić, bo w zasadzie mam tylko dwie ;) lampę też mam i leży zakurzona na półce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo kochana to widzisz jaki masz cel teraz :D płytki jeśli Ci sie podoba z nimi zdobienie to jak najbardziej zakup się przyda :D

      Usuń
    2. Myślę nad tym cały czas ;) chociaż stemplowanie marnie mi idzie ;) ale może w końcu dojdę do wprawy ;)

      Usuń
  2. świetne zbiory! ;D też planuję poukładać moje, a mam pewnie o połowę mniej niż ty ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo nie mów teraz zrób porzadek a sama pewno się zdziwisz jak ja :D

      Usuń
  3. Trzeba przyznać że przybyło Ci trochę dobroci :)
    Karuzel z ozdobami oraz zestawu pędzli mogę Ci tylko pogratulować :)
    Fajnie, że przy okazji porządków bratowa i mama zyskały. Teraz możesz z czystym sumieniem zaopatrzyć się w nowe lakierowe cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trochę mi przybyło :)
      Ja także się cieszę, że one je dostały

      Usuń
  4. bardzo skromne :D
    świetna kolekcja, patrząc na Twoją stwierdzam że jednak mogę kupić sobie jeszcze jakiś lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pod względem lakierów jestem blisko - no, może jeszcze cienkich pędzelków - mam hopla na ich punkcie :D ale pod względem ozdób, płytek i innych gadżetów bijesz mnie na głowę :D imponująca kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też dobrniesz do mnie ze wszystkim a nawet jestem pewna, że mnie przebijesz :D

      Usuń
  6. Moj komentarz nie chce sie dodac....

    OdpowiedzUsuń
  7. O juz jest ;) pisze po raz 5 :D
    Ileee masz pieknych rzeczy! A pedzelki o mamusiu, ile ich jest. Musisz mi zdradzić gdzie je kupilas, no i brokatowa kolekcja woow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo kurcze to ciekawe czemu i co się stało, że dodać nie chciało komentarza.
      No to pytaj na priv o pędzelki ale chyba też miałam post z tego co kojarze o nich :D :*

      Usuń
  8. O nie! Ja za takie porządki w najbliższym czasie nie planuję się zabierać.. Miałam lekki sajgon po zakupie drugiego helmera i póki co mam dość ;)

    Ps. 235? Moja droga.. To nie jest jeszcze przerażająca liczba. Serio ;)
    A zbiory fajne, oj fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem osoby mające wiecej ode mnie powiedzą Phi co to jest 235. ALe dal mnie to już jest ogromna ilość i niemożliwością jest ich wszystkich użyć a co dopiero to jak ma ktoś większą kolekcje ode mnie. Muszę zejść z tego co już mam a ozdób uważam, że tych za to nigdy dość :D
      Tak jak i stempli ale sama też coś o tym wiesz najlepiej :D

      Usuń
  9. O matko! :) ile tego wszystkiego jest, toż to szok!
    Ja nie mam nawet 1/5 a mówią że mam dużo..
    Już ja im pokaże :D
    Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe no widzisz wiem bo jak mi ktoś mówi to samo to pokazuje im to co mają osoby więcej ode mnie lakierów ponad 500, 800 czy 1000 :P
      Mam nadzieje, że ja nigdy do takiej liczby nie dojde bo to już jest choroba chyba :)

      Usuń
    2. Hehe no to obyśmy zawsze miały się kim bronić hehe :D

      Usuń
  10. Fajnie się to wszystko prezentuje :D Ile odżywek! A pokażesz kiedyś też lakiery kolorowe?
    Ja od jutra będę miała wreszcie biurko, to przygotuję post z moją kolekcją, sama się nie mogę doczekać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie z bliska??? tosz to by był post tasiemiec dopiero...
      Czekam na Twoje zbiory :D

      Usuń
  11. Ojeju. Szaleństwo! Po prostu nie mogę się napatrzeć ile tego. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż miło się ogląda! Mamy ilościowo baaardzo podobne zbiory! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to poczekam na Twoje skarby ale za to wyprzedzasz mnie z hybrydami :D

      Usuń
    2. Hybrydy mam może dłużej, ale Ty idziesz jak burza i pewnie za raz zostawisz mnie daleko w tyle! :D

      Usuń
  13. sporo tegoa kupowałaś osobno lame czy w zestawie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się mylisz ja sporo nie kupowałam a dostałam w ramach wymianek lub wygrałam w konkursach. Jeszcze nie upadłam na głowe żeby ostatnie pieniądze wydawac na to a gdzie życie, jedzenie itd?

      Usuń
  14. Nieźle :D Jeśli chodzi o liczbę lakierów to u mnie mniej więcej tak samo jest :) Jednak pierdółek do zdobień i gadżetów pielęgnacyjnych stanowczo mam mniej ;)
    Ja teraz czekam aż dojdą wzorniki z ebaya i też za porządki się biorę, bo taki bajzel mi się wkradł, że aż wstyd :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też muszę kupić wzorniki z ebaya i nawet już mam w obserwowanych bo kupuje już chyba od 3mies :)

      Usuń
  15. Uuu dużo tego :) Ostatnio przy przeprowadzce lakierów naliczyłam ich około 70 - nie wiem kiedy się tyle tego zebrało. No ale musiałam kupić kufer, bo nie mieściły mi się w poprzednim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz :) czyli też CI się zbiera tego powoli :D

      Usuń
  16. wow co za kolekcja ;) ile ozdób ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ozdóbek! polecam Ci zakup helmera - ten mebel naprawdę stworzono dla nas - lakieromaniaczek! :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie ale mi helmer sie nie przyda bo nie mam go gdzie wstawic :D

      Usuń
  18. Bardzo podoba mi się Twoja kolekcja. Szczególnie ozdoby i płytki są przeboskie :) jestem ciekawa, jak wyglądają zbiory Twojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o matko! całkiem spora kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. :O jestem pod przeogromnym wrazeniem ! :D
    Aż narobiłąś mi ochoty na zamówienie jakiejś karuzelii z Ebay :D Haha :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Woooooooow ale masz arsenał dobroci! :D Super post, w przyjemnością go przeczytałam i się pogapiłam :D Cud, miód i orzeszki :))) Sama lakierów mam sporo i lubię je zbierać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Porządna kolekcja, no i te wszystkie pozostałe akcesoria - pozazdrościć takiego zbioru ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kolekcja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam więcej lakierów ale Ty masz mnóóóstwo pierdółek że tak powiem :D tyle ozdób różnych no no ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam wręcz takie posty gdzie ktoś pokazuje swoje skarby

    OdpowiedzUsuń
  26. O jejku jejku jak ja lubię oglądać takie zdjęcia! :D To pierwsze jest super :)
    A ile Ty masz tych dodatków do pielęgnacji :p
    Ja swoje lakiery trzyma w Helmerze, a te nie próbowane jeszcze w pudełeczku na nim. Ozdóbki i dodatki tez w pudełeczku.

    P.S. Ebay to zło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam.
    Po przeczytaniu twojego postu cieszę się że nie tylko ja jedna mam obsesję na punkcie lakierów. Moja kolekcja wynosi około 150 ( na prawdę to aż boję się policzyć , a kolekcja o nowe wciąż wzrasta. Nie mogę się opanować ). Mówią, że mam dużo, ale z tego co podawałaś że inni mają o wiele większą kolekcję, to czuję że ze mną nie jest jeszcze źle.

    OdpowiedzUsuń
  28. O_O Mega! Niesamowite, że aż tyle się wszystkiego uzbierało! Ilość jak w jakimś paznokciowym salonie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam około 60, i wszystko razem z dodatkami, ozdobami itp. mieści mi się w 4 pudełkach, więc skromnie to jest u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja pierdz***** :) oj nazbierało się i to dużo,Genialna kolekcja :) ja sama nie wiem ile tego mam a ciągle coś przybywa i jak przyjdzie malować paznokcie to jestem zdolna mówić że nie mam czym pomalować pazurów:) . Bardzo mnie kusi zrobić to samo co ty :)
    ale troszkę się mi nie chce za to zabierać bo dużo roboty mnie czeka :/ ale chyba trzeba będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja już chyba podchodziłam pod 400szt, ale kilka szt powydawałam. Gdyby nie selekcja na bieżąco, chyba miałabyn około 700 laksów. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam pytanie odnośnie tych pojemników, w których trzymasz lakiery, gdzie można takie dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie organizery kupiłam na allegro potem w Lecklerku i teraz jeden w castoramie :D

      Usuń
  33. Piękna kolekcja, oko cieszy. Sama będę robic taki post ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej :) Dodałam Cię do listy do mojego projektu :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne takie posty na temat zbiorów! Właściwie moja kolekcja lakierowa wygląda bardzo podobnie, natomiast pędzli i ozdób mam zdecydowanie dużo mniej. Za to płytek nieco więcej.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie ma się co Tobie dziwić, że ich tyle masz :D Jeśli chodzi o lakiery, to tak na oko mam 1/3? Co mnie trochę i tak szokuje, bo mam ich też trochę i ciągle ta ilość rośnie. Ozdób, to bym Ci trochę podkradła :) Ogólnie mówiąc pokaźne zbiory.
    Mam nadzieję, że nie masz w okolicy jakieś szalonej lakieromaniaczki, bo teraz bym jakiś sejf do tego załatwiła na Twoim miejscu:P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  37. wow, a mnie mąż mówi: "kochanie na twoje "nie mam czym malować paznokci" nie ma już miejsca w szafie" muszę mu koniecznie pokazać post :D ratujesz mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam takie posty, są boskie, widać to wszystko razem i wow :D

    OdpowiedzUsuń
  39. uu sporo tego jak ładnie lakiery popakowane w pudełeczka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len