17 września 2014

Stamping Nail Art on Vipera Cosmetics Nail Polish :D


Cześć :)

Obiecałam Wam ostatnio dwa posty  dziś jeden z nich realizuje natomiast kolejny będzie już niebawem :)

O przepięknej lawendowej Viperce mogliście poczytać TUTAJ, a  dzisiejsza notka będzie dotyczyć zdobienia jakie wykonałam za pomocą stempli, sami zobaczcie:






Do zdobienia prócz lakieru jaki posłużył mi za tło i którego także możecie dostrzec na zdjęciach, użyłam również KOBO nr 33 Singapore do samego stemplowania. Wzór z motylkami pochodzi z płytki SPRING nr 02 z AliExpress, którą mam już od jakiegoś czasu wraz z całym setem dzięki Yasinisi (dziękuję raz jeszcze :*). Całość pokryłam topem Hean Diamond TOP COAT.






Chciałam żeby było pięknie i delikatnie oraz żeby tą lawendę nie przygasić czymś wielkim.
Myślę, że to mi się udało idealnie.

A Wy co o tym zdobieniu myślicie?

Wiem, żadnej filozofii tu nie ma tylko lakier, stemple i tyle...
Tylko tyle :)


Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Wyszło cu-do-wnie! Tak delikatnie :) Wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne masz paznokcie :)
    kolor i zdobienie super wyszło
    muszę koniecznie nabyć jakiś zestaw do stemplowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeja ale cudowny jest ten wzorek na płytce! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka bardzo mi się spodobała :):) Świetnie to wygląda. Ja nie mam cierpliwości i talentu do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało ci się perfekcyjnie, piękny wzór i kolory pasujące do twojego bloga. Całość jest delikatna i nie przytłacza.

    OdpowiedzUsuń
  6. prześlicznie, bardzo ładnie wyszedł wzor ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor i cudowne zdobienie wszystko takie delikatne i subtelne :) super

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelka! świetny ten wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny wzór i idealnie odbity :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Could you give me a lesson in stamping? :-D It's perfect!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie Ci to wyszło :D bardzo dobrze dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo delikatne zdobienie. Śliczne kolory i perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zacznę od tego że sama Viperka szalenie mi się podoba.. Śliczny kolorek..
    Aż wstyd się przyznać, ale wiesz że nie poznałam tego wzoru..? Nie zgadałabym, że pochodzi z setu Spring.. Za dużo chyba tego mam ;) Wyszło super.. Podoba mi się bardzo to zestawienie, a wzór będę musiała wypróbować, bo prezentuje się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie prezentuje się ten wzoreczek na paznokciach, kolorek lakieru też bardzo przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len