1 września 2014

Pierre Rene, Miyo mini drops- no 159 JONQUIL

Cześć,

Dziś będzie słonecznie i bananowo bo lakier, który zamierzam Wam dziś pokazać właśnie taki jest.
MIYO mini drops nr 159 to przepiękna słoneczna żółć wpadająca w kolor bananowy.
Jest bardzo podobna do SUN KISS nr 109, która niestety ale już mi się kończy dlatego cieszę się, że mam już zastępstwo.
Więcej o nim już za momencik bo teraz zapraszam Wasze oczka na tego pięknisia :)

Żółty mini drops niczym tak naprawdę się nie różni od pozostałych koleżków.
Pędzelek jest taki sam w całej serii: mały, płaski o standardowej grubości. Konsystencja półpłynna, która nie barwi i nie zalewa skórek. Zmywa się go bardzo dobrze. Ma kremowe wykończenie z połyskiem.
Do pełnego krycia starczą spokojnie 2 warstwy a to bardzo dobrze jak na żółtka. Luksus bym powiedziała.
Buteleczka szklana, świetnie się dopasowuje do pozostałych lakierów.
Jego pojemność pozostaje nadal bez zmian 7ml, czas schnięcia 10-15min.

















Lakier MIYO mini drops:
Nazwa: JONQUIL
Numer: 159
Warstw: 2
Wykończenie: Kremowe jednolite
Opakowanie: Szklane, lekko zaokrąglone w kształcie kwadratu
Pojemność: 7 ml
Czas wysychania: ok. 10-15 min ( 2 warstwy)
Konsystencja: półpłynna
Kolor: żółty, słoneczny lub bananowy 
Zmywanie: bardzo łatwe
Pędzelek: mały, standardowej grubości do wielkości opakowania,
 płaski, równo ścięty
Cena: ok. 3,50-5zł
Dostępność: Pierre Rene, szafy w drogeriach Jaśmin i  w mniejszych sklepach kosmetycznych
Ogólna ocena: 5/5


Zdjęcia robione w trzech wariantach oświetleniowych, słoneczko bawiło się ze mną w chowanego dlatego też taki mały mix mam dla Was w tej notce. Bywało lepiej ale jest jak jest.
Sam lakier wydawał mi się piękny ale zbyt samotny dlatego postanowiłam dodać do niego kilka moich suszonych niezapominajek, które ususzyłam w zeszłym roku.
Wyszło pomysłowo i mnie samej się podobało.
Takie kolory są idealne na każdą pogodę i porę roku.
Latem sprawia, że skóra opalona jest bardziej uwidoczniona i podczas deszczu potrafi rozweselić nasz nastrój. Zimą natomiast przepięknie się będzie prezentował na śniegu ( o ile taki w tym roku będzie).




I jak się Wam podoba takie moje małe i proste połączenie :)

Dziękuję firmie Pierre Rene  i MIYO za możliwość testowania lakieru.
W żadnym stopniu nie wpłynęło to na moją osobistą ocenę :)


Trzymajcie się ciepło i słonecznie bo mimo,
 iż niektórym wakacje się już skończyły to lato jeszcze nadal trwa :)


Buziaczki :*



37 komentarzy:

  1. Ja w tym roku chciałam sobie kwiatków ususzyć to oczywiście nigdzie nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z tymi kwiatkami cudownie wygląda ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor ;) świetny pomysł z tymi niezapominajkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny kolor :) a te zdjęcia z bananem OMG :) super wygląda z tymi kwiatkami, ja też mam te niezapominajki i tylko raz je użyłam bardzo dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem ale wiesz jakie te niezapominajki są na dzień tylko reszte do zmycia :( dzięki

      Usuń
  5. Przepiękny odcień żółtego - bananowca :D Śliczne zdjęcia Anitko :) Lubię lakiery z tej serii szczególnie bez drobinek :) Obecnie mam Light Coral i również dwie warstwy wystarczyły do pełnego krycia. Ostatnio odkryłam drogerię na osiedlu gdzie mogę dopaść te mini dropsy i chyba przejdę się po też Twój żółty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miło że Ci się podoba nie ukrywam że ten banan się trafił jako spontan :) a u mnie nie sa one dostępne niestety :(

      Usuń
  6. Super jest ten kolor :) Bardzo lubię te dropsiki od Miyo. Niby takie maluszki a kryją w sobie tyle dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne krycie jak na 2 warstwy, bardzo fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny kolorek :d ja dzięki Tobie dopiero zaczynam przygodę z Miyo ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to super :) ciekawa jestem Twojej opinii o nich :)

      Usuń
  9. kolor śliczny, bardzo słoneczny, no i fajny pomysł na połączenie go z tymi niezapominajkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka ich lakierów i... nie jestem zachwycona. Mało który kryje po dwóch warstwach, a wiele nie kryje nawet po trzech (!). Do nich należy mój żółty... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż trudno bo ja akurat nie mam z nimi problemów i większości blogerek moja recenzja się pokrywa właśnie z kryciem 2 do 3 w zależności od koloru spokojnie wystarcza więc nie wiem jakie Ty masz paznokcie że u Cb jest inaczej. Może złe nakładanie? nie wiem ja wiem co jest u mnie i to widać na zdjęciach

      Usuń
  11. O jaaaaa - właśnie mi przypomniałaś o tym, że kilka lat temu zasuszyłam kwiatki w encyklopedii...
    Musze sprawdzić co się z nimi dzieje, jak będę u rodziców...

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tego żółtka :) bardzo fajny, ciepły odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorek zarąbisty :D a te niezapominajki bardzo oryginalne! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo! Musze go kupic! Zoltek 2warstwy pelne krycie? Tak ideal!

    Jak nakladasz suszone kwiaty ze nie mokna Ci i nie zmieniaja koloru?

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjemny żółtek, a z niezapominajkami wygląda tak wiosennie. Uwielbiam niezapominajki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie z tymi suszonymi niezapominajkami ! Zakochałam się :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdziwy banan ;-) Wiele żółci ma jakiś taki dziwny odcień - ten jest jak najbardziej przyjemny i ładny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. idealnie bananowy lakier ^^ boskie te suszone kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie bananowy jest długo szukałam i myślałam jaki on ma kolor żeby podać przykład a tu sam banan w tym dniu mi się napatoczył pod moją rękę :D

      Usuń
  19. Dla mnie to jakoś nie jest kolor żonkila, ale jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny jest ;) taki słoneczny i wesoły ;) lubię takie pozytywne kolorki na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor lakieru rewelacyjny. Nigdy nie miałam idealnego żółtka, ten taki mi się wydaje;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Love the color and that pretty bottle :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne pazurki i śliczny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajowy ;) ale musze tez pochwalic Twoje paznokcie <3 zakochałam się w nich!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len