29 maja 2014

Magiczny holoś z kwiatowym dodatkiem :D

Hej :)
Kiedy po raz pierwszy widziałam swatche nowego holosia od Colour Alike Shinner Lady, to jakoś nie bardzo on do mnie przemawiał. Jednak gdy go zobaczyłam u B. to powiedziałam, że muszę go mieć *.*
Bez zastanowienia postanowiłam go kupić (zresztą nie tylko jego) i dzięki Paulinie miałam odbiór osobisty za free^^. Ona mi odebrała moje zamówienie i przywiozła na nasze wspólne spotkanie, o którym już pisałam TUTAJ!
Pierścionki, które zobaczycie zakupiłam razem z Pauliną w Krakowie :)
Nie ma to jak zrobić takie same zakupy i być z nich mega zadowolonym :D


Idąc dalej w tym temacie kiedy przyszły mi dżety od KKCenterHk to od razu wiedziałam co zrobię i z jakim lakierem będzie to pięknie wyglądało :)

Na dwie warstwy Shinner Lady zmalowałam farbkami i metodą one stroke  kwiatuszki czarno-białe. W sam środek nakleiłam na 3 z nich moje srebrne okrągłe dżety. Dżety NNAIL-DRN817 mają  2mm i zapakowane są w okrągły słoiczek, w którym znajduje się ok. 100szt. tych piękności.
Nakłada się je bardzo łatwo na świeżo pomalowane paznokcie, klej bądź kropelkę utwardzacza.
Mi pomaga zawsze mała sonda ale są też specjalne kredki woskowe do ich nakładania. Ja swojej się jeszcze nie dorobiłam ale to się zmieni :)
Całość pokryłam oczywiście topem. Efekty są takie jak poniżej :)


Nie byłabym sobą gdybym nie pokazała Wam pięknego holosia solo przed zdobieniem.
Zabrałam go ze sobą na bacówkę w sobotę i tam pomalowałam nim swoje paznokcie.
Teraz to już jest górski holoś :)






Od razu przeproszę Was za ilość zdjęć. Niestety przy tak pięknym lakierze ciężko mi się było zdecydować bo całość mi się bardzo podobała i zwracała na siebie uwagę :)
















Bransoletka z PEPCO :)

Po czterech dniach dżety od góry zaczęły się zdzierać i ze srebrnych stawały się białe.
Nie haczyły i trzymały się aż do samego końca. Mało tego pierwsze zmył mi się lakier i zdobienie a dżety na samym końcu mi zeszły, gdy mocniej przycisnęłam wacikiem.
Kwiatki pozostały bez szwanku :)



Taką dekoracje od KKCenterHk możemy dostać TUTAJ w cenie 4,50$ USD ale korzystając z mojego kodu anitanails89 można dostać je o 10% taniej.

I co powiecie o takim połączeniu?

Pozdrawiam
Anita :*

27 komentarzy:

  1. Niesamowity manicure. Jesteś genialna :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za te kwiatki wymalowane metodą One Stroke :) Ja kiedyś się za to zabrałam, ale kompletnie mi nic nie wyszło...zraziłam się tylko i nie mam ochoty znowu do tego wracać :) Ćwieki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ten holoś ;) kwiatki również ;) zerkam czy nie mają czasem darmowej wysyłki , bo mam ochotę się skusić na coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakby to powiedział wróbelek elemelek - fiu fiu fiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne..te kwiatki idealnie tutaj pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny holoś i te kwiatki idealnie do niego pasują :) super zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko pięknie wygląda i idealnie do siebie pasuje :) Bardzo mi się podoba, a kwiaty są zachwycające !

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdobienie! ten holoś jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale błysk! W słoneczku holo robi genialne wrażenie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam twoje zdobienia :) śliczne są

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie Ci to wyszło, wszystko pasuje do siebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdobienie, piękne kwiatuszki malujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę cudny jest , teraz to ja muszę go mieć :)
    A zdobienie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow. Przepięknie wyszło..
    Jak ja żałuję, że nie wzięłam Sinner Lady..

    OdpowiedzUsuń
  15. One Stroke to metoda chyba nie dla mnie :D przyznam się, że nigdy jeszcze nie wykonywałam takiego zdobienia :D ale przerasta mnie to :) a Twoje wyszło przepięknie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny lakier i jaki swietny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  17. całość wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Sinner Lady jest piękna, też muszę ją kiedyś wykorzystać pod zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anitko zdobienie genialne :) i pomyśleć że ja niestety nie potrafię tej metody :(( - jeszcze..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len