10 lutego 2014

Walentynkowo-Konkursowe :)

Witajcie moi mili,

Jakiś czas temu pisałam Wam na moim Fp na Facebooku, że tworzę kilka zdobień na konkursy, w których biorę udział.
Obiecałam, że jak już będę mogła Wam pokazać to z miłą chęcią to zrobię.
Dziś właśnie nadszedł ten czas i moment.


Poniżej możecie zobaczyć moje mani wykonane do konkursu na Fb organizowanym przez Ewa & Ja.
Spośród wszystkich prac jedna ze stylistek wybrała 5 najlepszych, które mają szansę na wygraną.
W tej piątce znalazła się też moja praca.
Wygrać mogą tylko 3 osoby jednak żeby tak się stało to o tym decyduję publiczność, czyli Wy.
I tu przychodzę do Was z prośbą, jeśli chcecie i mogłybyście mi pomóc to bardzo proszę o Wasze lajki pod moim zdjęciem
TUTAJ!!!

Będę Wam bardzo wdzięczna bo fajnie byłoby wygrać i być w tej szczęśliwej trójce zwycięzców.
To trwa naprawdę kilka sekund.
Głosowanie trwa do 13 lutego, czyli do czwartku :)



A o to mój pomysł Walentynkowy :)










Do zdobienia użyłam jako bazy lakieru LOOK EVER NR 42 od Ewa&Ja oraz farbek akrylowych: białej i czarnej oraz srebrnego lakieru Wild Shine nr 468. Na palec środkowy dodałam cyrkonie. Całość pokryłam lakierem Dor nr 0.

Prócz mnie w konkursie bierze udział dobrze mi znana i może Wam również Lucyna Lachendrowicz (Lucy Nails) oraz Monika Będkowska (Mix of life) :)


Mowa o konkursie?
Przypominam również o naszym konkursie Walentynkowym, czas szybko ucieka a do piątku jest ostatnia szansa na wzięcie udziału w tym konkursie.
Więcej szczegółów znajdziecie TU!

Buziaki :*



17 komentarzy:

  1. super to serduszko z serdecznego :) polajkowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor !! ;) Ślicznie to wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł;) a całość wygląda uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdobienie:)i już kliknęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne ;) ale... jakiś czas temu zerwalam z nalogiem i nie mam facebooka :(

    OdpowiedzUsuń
  7. zdobienie fajne więc jest like :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne i już na Ciebie zagłosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie wyszło ;)
    Zapraszam www.painted-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Polajkowane :) poproszę o pomoc w konkursie mojej kolezanki! bede niezmiernie wdzięczna !;)


    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=579709312098475&set=a.578664965536243.1073741831.170453026357441&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle cudny pomysł :) piękna ta czerwień !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len