4 stycznia 2014

Gwiazdkowe Mani x2 :)

Witajcie,
 
Ten nowy rok sprawia, że ja się dopiero odnajduję we wszystkim więc chyba nie jest źle, skoro już drugi post publikuję.
Dziś będzie coś dla osób, które lubią zdobienia paznokci.
 
Jak zapewne już może parę osób z Was zauważyło u Daguszki pojawiły się wyniki konkursu, w którym brałam udział.
Tematem tego konkursu była: "Gwiazda" i oczywiście technika dowolna.
Maksymalnie można było wysłać dwie propozycje swojego mani.
Ja się zmobilizowałam i dwie wykonałam. Druga w dniu ostatnim 31 grudnia, czyli w Sylwestra.

Propozycja nr 1:





 
Propozycja nr 2

 



 
Oczywiście wszystkie zostały ręcznie malowane. Mogliśmy się inspirować jakąś gwiazdą z nieba, aktorem, piosenkarzem itp., co tylko nam przyjdzie do głowy to właśnie to można było zrobić.
Inwencja twórcza. Pierwsza praca była inspirowana gwiazdkami z nieba natomiast co do drugiej pracy to tutaj zainspirowała mnie Nicole Scherzinger z piosenki The Pussycat Dolls-
 " When I grow up". Sami zobaczcie:
 


 
Czy może być coś piękniejszego jak mój ulubiony kolor fioletowy z gwiazdami?
Przy okazji miałam po raz pierwszy możliwość wypróbowania piasku od Wibo Glamour Sand nr 3, który kupiłam na promocji w listopadzie. Jest obłędny tylko szkoda, że mój aparat nie uchwycił koloru.
Ostatnie mani towarzyszyło mi na imprezie Sylwestrowej z Margaret :)
Odjazd był na maxa.
 
Wszystkie prace pozostałych uczestniczek  konkursu możecie zobaczyć
 
Gratuluję Madzi :)
 
Tymczasem ja jak na razie w tym gorącym okresie studniówkowym jestem pochłonięta zdobieniem paznokci maturzystek. Nie bójcie się nic, nie zapominam o Was i staram się pogodzić wszystko tak aby było jak należy.
Praca, zdobienia, blog i dom oraz spotkania ze znajomymi na tym nie ucierpią.
Zapraszam również na swojego Facebooka. Tam możecie być pierwsi i na bieżąco z tym co się u mnie dzieje :) 
 

 


 
 
 
Pozdrawiam
 
 
 
 

33 komentarze:

  1. ten srebrny lakier jest ekstra same mani także super..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne wzorki :) Najbardziej moją uwagę zwróciły srebrne gwiazdy z propozycji nr 1:)

    OdpowiedzUsuń
  3. drugie przemawiaja do mnie kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie dziwię, że jesteś rozchwytywana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej podobają mi się pierwsze, chociaż drugie też są super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są świetne. Zazdroszczę zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy mi się bardziej podoba :) i kolorki bliższe mojemu serduchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza wrsja jest cudna- taka cukierkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza ekstra- bardziej moje kolorki niż w tej 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się bardziej podobają te pierwsze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już Ci pisałam, że są świetne oba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ z Ciebie pomysłowa istotka :D iście gwiazdorskie paznokcie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba śliczne, ale mi bardziej podoba się pierwszy mani. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W pierwszym zdobieniu bardzo podobają mi się te gwiazdki na kciuku są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. obie prace fajne, ale pierwsza bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zachwycona gwiazdkami z pierwszego zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba zdobienia prześliczne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciężko mi się zdecydować, ale chyba pierwsza propozycja podoba mi się bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne, ale pierwsza pozycja zdecydowanie bardziej mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne paznokcie! :)
    Przy okazji zapraszam na:
    http://cathleenword.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne paznokcie... Pierwsze zdobienie podoba mi się bardziej ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len