20 listopada 2013

3 tydz. Projektu u Cherry Nails :)

Po jesiennym mani przyszedł czas (choć i tak za wczas) na kolejny już w moim wykonaniu 3 tydzień projektu Kreuj Ciąg Dalszy..., którego organizatorką jest Cherry Nails :)
Nie będę już po raz kolejny opisywać na czym ten projekt polega, Ci którzy jeszcze nie słyszeli o tym projekcie zapraszam na bloga samej organizatorki, która wszystko tam wyjaśniła.
Wracając do mojego zdobienia to sami zobaczcie co mi wyszło:
 

A takie zadanie mnie tym razem czekało:
 
 
Kiedy zobaczyłam projekt Pauliny a w nim tydzień 3 i 4 to powiedziałam sobie:
"O nie, czy tego chce czy nie muszę w tym projekcie wziąć udział"
Od samego początku wiedziałam co zrobię na ten tydzień bo właśnie to zdobienie czekało aby je zrobić i się doczekało dzięki Cherry Nails.
Jak ja to mówię prędzej czy później swoje plany się realizuje :)
Mam jeszcze jeden pomysł, który również się dopasuje na ten tydzień i być może zrobię go gdy to zdobienie mi się już znudzi :)
 
Do mojego zdobienia użyłam:
 

a także wykałaczka i cieniutki pędzelek LINER :)
 
Teraz coś w skrócie o moim zdobieniu. Jest to wzór, który widziałam już jakiś czas temu i od razu stał się moją przyszłą inspiracją. Przypomina on taki wzór plemienny w stylu indiańskim (przynajmniej ja mam takie skojarzenie) i świetnie do tego by pasowały takie bransoletki z muliny jakich jest pełno o tym wzorze w sieci. Sama kiedyś chciałam mieć taką bransoletkę i żałuję, że jednak sobie jej nie zrobiłam bo teraz by mi świetnie pasowała jako dodatek do zdjęć :)
Nikogo to pewnie nie dziwi, że właśnie taką kolorystykę wybrałam bo taką właśnie kocham :)
Ci którzy mnie już zdążyli bliżej poznać to o tym dobrze wiedzą.
Przyznam się szczerze, że wzór z palca środkowego bardziej trafił w moje serce niż z serdecznego.
Ale X-nails został zaliczony :)
Nie wiem czemu ale to zdobienie kojarzy mi się trochę z Tamit.
Wiem, że jednak nie wyszło to super szczególnie ręka prawa (dziś strasznie lewa mi się trzęsła, starość mnie dopada  hehe :p ) ale mimo to zdobienie pięknie wygląda z daleka :)
Dwa zdjęcia to za mało dlatego też dorzucam jeszcze parę:
 
Tak to się wszystko zaczęło:
 













Cieszę się, że dziś udało mi się złapać troszkę słoneczka na parę zdjęć.
 
 
Przypominam, że do niedzieli trwa rozdanie :)
Ci którzy chcą wziąć w nim udział zapraszam do kliknięcia w zdjęcie poniżej.
Tam znajdziecie informacje co należy zrobić :)
 
 
 
To tyle z mojej strony, na więcej prac innych uczestniczek projektu zapraszam
 
 Buziaki i pozdrawiam :*
 
 
 


45 komentarzy:

  1. Ale zazdroszczę Ci talentu ;)
    Na prawdę wyglądają jak naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nie wiedziałam, że mogą tak wyglądać

      Usuń
  2. Fantastyczne!:) Uwielbiam takie graficzne wzory na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym roku też bardzo polubiłam takie pazurki :) dzięki

      Usuń
  3. Ja jeszcze nie zrobiłam na 2 tydzień, a Ty już masz 3 :)
    Pięknie Ci wyszły te geometryczne kształty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja lece troszkę z tym projektem :) o jakiś tydzień
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. wow :D kolorystyka to i ja ta uwielbiam, ale kurde - ile Ty włożyłaś w to pracy! gratuluję wytrwałości, ja chyba po dwóch paznokciach rzuciłabym to w cholerę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe właśnie widzę i wiem, że Ty tez lubisz takie ciepłe kolory :) nie powiem pracy a przede wszystkim skupienia włożyłam w to wiele szczególnie malując lewą ręką hehe
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Fantastyczne zdobienie :) A może chcesz dołączyć do projektu u mnie, do wygrania lakiery BarryM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyślę czy się wyrobię bo w tym projekcie lecę właśnie naprzód :) Dziękuję

      Usuń
  6. pięknie :) powiem Ci że często przechodzisz samą siebie !! cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło to słyszeć :) i to samo mogę napisać o Tobie kochana patrząc na początek jak się poznałyśmy to też się pniesz w górę. Kiedyś bym chciała żebyś mi Ty pomalowała pazurki :) nie pamiętam już jakie to uczucie bo na co dzień to ja komuś maluję :)

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba :) Kolory fantastycznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. dziękuję fajnie się je nosi :) tyle że ja już bym chciała te drugie zrobić hehe
      Do soboty poczekam :)

      Usuń
  9. genialnie :D ja ja juz mam mani na ten 3 tydzień i tylko czekam do poniedziałku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny wzór ci wyszedł, aztec jak nic :D

    OdpowiedzUsuń
  11. no super super ci to wyszło:)a te kolorki to i moje ulubione:)czekam na drugie zdobienie ale to pasuje żebym na żywo zobaczyła hihi buziol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczysz bo do soboty je będę trzymać hehe :) dzięki :*

      Usuń
  12. ślicznie wyszło ;) podoba mi się ! też właśnie skończyłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne aztecki wzorki :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę mnóstwo uśmiechu na codzień :)
    + obserwujemy?:)

    http://cocomaid.blogspot.com

    https://www.facebook.com/CocoMaid.blog?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  14. Anitko podziwam za cierpliwość do takiego zdobienia :) Kolory są przepiękne, a efekt ogólne to WOW:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo :) Twoje słowa zawsze sprawiają mi wielką przyjemność

      Usuń
  15. Fajnie to obmyśliłaś, ja jeszcze ciągle nie mam pomysłu na to zdobienie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. zasuwasz z tymi tygodniami ;D ja jeszcze nie wiem co na 2 zmalować a ty już masz 3 ^^ Genialny pomysł na mani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę napisać że ja już mam na wszystkie tygodnie wymyślone pomysły od samego początku projektu :)czekam na Twój genialny pomysł

      Usuń
  17. OOooo, to mi się podoba! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. patrz jak Cię zmobilizowałam :D zdobienie jest świetne i bardzo podobają mi się kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmobilizowałaś i to bardzo bo projekt jest fajny i zabawa mi się podoba :) a tak miałam już nie brać udział w projektach w tym roku to masz Paulinka wymyśliła coś dla mnie :)

      Usuń
  19. Wzory, które malujesz są po prostu przepiękne! Z wielką chęcią przejrzę je wszystkie :) Dodaję do obserwowanych i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo miło mi, że spodobały Ci się moje zdobienia :) i witam nową obserwatorkę

      Usuń
  20. Piękne zdobienie i kolory, też takie lubię!
    A takie aztec nails również mi się kojarzą z Tamit :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo Tamit jest kojarzona z aztecami więc pewnie temu :) dziękuję

      Usuń
  21. Przeboskie!!!!!!!

    Ten kształt będzie fajną inspiracją :>

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo! fantastycznie! Ja jeszcze nad tygodniem nr 2 myślę :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialnie! :) Myślałam o czym bardzo podobnym :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Trafiłam tutaj przypadkowo, super to wygląda :) zrobisz jakieś w wersji świątecznej?
    wszystkich którzy łatwo chcą schudnąć zapraszam na http://workouttogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że pojawią się jeszcze wersje świąteczne to wszystko przed nami :) dziękuję

      Usuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len