1 października 2013

Nail Art Design Brush Pen od KKCenterHk czyli... pędzelki

Jak wspominałam w ostatniej notce są i pędzelki z mojej współpracy z firmą KKCenterHk.
Dziś to właśnie one będą grały główną rolę w tym artykule. Dla przypomnienia pędzelki sama sobie wybrałam z listy jaką podała mi firma KKcenterHk. Jako iż ostatnio ciągle czuje niedosyt pędzelków to postanowiłam że wybiorę  je sobie do testowania. Od samego początku jestem z nich bardzo zadowolona bo mają przepiękne etui/pokrowiec. W nim znajduję się 15 pędzelków odgrodzonych od siebie, gdyż każde z nich ma swój "boxik". Pędzelki te są w kolorze białym i nie są one ponumerowane.
Zakończone są one metalową częścią, która jest przyklejona do białej części. Wśród 15 pędzelków znajduję się również mała sonda ale nie najmniejsza bo taką już mam z innej firmy. Dla podsumowania wnętrza etui jest 14 pędzli i 1 sonda. Same pędzelki są wykonane z trzech rodzajów włosia z włókna syntetycznego: 1. biały, 2. pomarańczowy i 3. ciemny brąz. Różnicy między nimi nie dostrzegłam każde z nich jest delikatne i miękkie jedynie przy malowaniu np. farbką akrylową to białe włosie szybciej się brudzi i ciężko jest je domyć. Najlepsze do tego jest włosie brązowe, gdzie same końce pędzli są lekko przyciemnione.Każde z pędzli prócz miejsca w pokrowcu ma również taką małą plastikową osłonkę dla bezpieczeństwa.
Można je zmywać  w wodzie ( po użyciu farbek akrylowych) i próbowałam też jeden delikatnie w zmywaczu choć sam producent zabrania tego robić: 
 *** Proszę nie używać zmywacza do paznokci do czyszczenia  pędzli, po każdym użyciu wystarczy szampon / żel pod prysznic do mycia z ciepłą wodą, włożyć pędzle/ szczotki w chłodnym, suchym miejscu  i  jest w porządku * **



 W skład takich pędzli wchodzi:
2x wachlarze ( biały nr10 i pomarańczowy nr5)
4x cieniutkie (3pomarańczowe # 3,9,11 i jeden brązowy #15)
4x płaskie proste (3białe #1,7,14 oraz 1brązowy #6)
2x płaskie skośne ( biały #4 i pomarańczowy #13)
1x w szpic (pomarańczowy #2)
1x zgięty cienki ( biały #12)
1xsonda #8 
 
 
A teraz pokaże Wam jak się fajnie otwiera takie pędzelki:
 





 
Jak widzicie mają one jeszcze dodatkowa osłonkę foliową:

 
A to już opis producenta
Include :
Pull Pen x2
Line Pen x1
Painting pen x1
Paint pen x 1
Spread pen x 4
Dot Pen x 1
Sketch Pen x1
Fan-shaped Pen x2
Gel Nail Pen x 2

Brush Pen Materials :  Synthetic Fibre
Synthetic fiber elastic texture, smooth surface, durable, easy to clean

Materiały Pen Fibre Brush: syntetyczne z włókna elastycznego, są syntetycznej tekstury, powierzchnia gładka, trwała, łatwa do czyszczenia.

Tak się prezentują w zbliżeniu:
 
Mając pędzelki różnego rodzaju oraz wielkości ważne jest też to, który do czego można użyć i jak go wykorzystać. Z tą pomocą przychodzę ja, dlatego też zamierzam opisać 15 pędzelków  z obrazka powyżej:
 
  • Pędzelki płaskie ( nr 1,4,6,7,13,14)- służą do nakładania żelu a także do malowania grubszych pasków typu French Manicure oraz do metody One Stroke z wykorzystaniem farbek aktylowych. Pędzlami zrobimy np. liście, kwiaty, koła itp.
  • Pędzelki wachlarzyki (nr 5,10)- służą do nakładania brokatu oraz do cieniowania paznokci tzw. gradient, ombre
  • Pędzelki Linery- cienkie długie (nr 9,11)- za  pomocą tych pędzli możemy namalować linie, paski oraz kontury kwiatów, liści, trójkątów itp.
  • Pędzelki cienkie, krótkie (nr 3,12,15)- tymi pędzlami możemy zrobić pętelki, sprężynki, wiry, kreski, kontury, wypełnić środki wewnątrz wcześniej wykonanych konturów.
  • Pędzel w szpic tzw. koci języczek (nr 2)- służy do malowania liści, płatków kwiatu a także do nakładania akrylu na paznokieć.
  • Sonda (nr 8)- dzięki metalowej kuleczce możemy z łatwością zrobić na paznokciach kropki a także bardzo dobrze nabiera się na nią i nakłada ozdoby do paznokci typu cyrkonie, hologramki, ćwieki itp.

    Oczywiście musiałam zrobić też kilka prób farbkami akrylowymi:

 
Ten pomysł widziałam już u Zu ale co ja zrobię, że inaczej się ich pokazać nie da,
 a że swoje pędzelki dostałam później to pierwsza z pomysłem wyszła właśnie ona.
I chyba jej lepiej  wyszło niż mi :)


 
Podobnie jak ona opisałam sobie lekko swoje pędzelki bo lepiej mi jest je Wam zaprezentować.




 
I o to zdobienie przy którym wykorzystałam 3 pędzelki i farbki akrylowe
Na samym początku zaczęłam od cieniowania wachlarzem 3kolorów tzw. gradient
i...
 to był mój taki pierwszy z wykorzystaniem pędzla bo do tej pory jakoś bardziej wolałam metodę gąbeczkową.



Oczywiście tak się idzie przy tym ubrudzić:
 
A nakłada się te farbki dokładnie tak od lewej


 
do prawej
 
I potem już same wiecie jak się to nakłada szybkimi ruchami

 
I po zmyciu skórek malujemy paznokieć lakierem bezbarwnym, gdy już wyschnął
wzięłam sobie kolejny pędzelek lekko skośny...

 
...i w taki sposób nakładałam farbki na niego do metody One Stroke
(przepraszam za ciemne zdjęcia ale było już późno i mam problem ze światłem żeby to fajnie uchwycić)


Na sam koniec użyłam jeszcze sondy do  zrobienia kropek,
 
I takim o to sposobem wyszło mi coś takiego na lewej ręce, 


a takie na prawej.

Oczywiście nie wyszło jak chciałam ale wczoraj wróciłam już zmęczona po całym dniu pracy i jak na złość mi się nie udało. Mam nadzieję, że mi wybaczycie tą marnotę. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych jakże przepięknych pędzelków. Niestety w tej chwili są one wyprzedane a kosztowały 22$ wraz z etui.

You can buy here:

 
 
Przypominam, że możecie skorzystać z mojego kodu rabatowego na zakupy w





To tyle jeśli chodzi o te pędzelki zapraszam już na kolejny post, który pojawi się już niebawem z całą moją kolekcją pędzelkową i oczywiście na obiecany Tutorial (film) z nimi w roli głównej.
Filmik już jest tylko jeszcze muszę go oszlifować.

:)

Pozdrawiam Was serdecznie


 

25 komentarzy:

  1. też ostatnio robiłam ombre za pomocą wachlarzyka :) ale potrzebuję więcej wprawy do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! :) Teraz będziesz robiła prawdziwe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) To cieniowanie wyszło genialnie, jak morze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze kurcze, ale super! :D a pędzelki sold out i nie ma jak sprawdzić ceny.. ale widziałam takie na ebayu za około 2,5$ więc może też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no też chciałam cene spr ale jak się nie mylę to koło20$ kosztowały spr to jeszcze jak wstawią je

      Usuń
  5. cieniowanie farbkami wachlarzykiem wygląda bardzo fajnie:) tez już próbowałam :) Twoje oczywiście bardzo ładnie i zazdroszczę takiej ilości pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ale chciałabym takie pędzle!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. noo żebyś wiedziała jestem z nich zadowolona :) i ten pokrowiec rewelka

      Usuń
  8. się napracowałaś przy tej recenzji :) Ja co prawda nie wytrzymałam i kupiłam nowy zestaw w ciemno na allegro, ale jestem zadowolona pierwszy raz dostałam coś co wygląda porządnie :) Etui w tych Twoich jest świetne mam podobne do pędzli do makijażu, ale do tych do zdobień też bym nie pogardziła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj troszkę mi z tym zeszło nie powiem :) ale etui jest genialne tak mi się podoba że się patrze na niego często :) ja też nieraz na allegro kupowałam pędzelki i z dwóch jestem najbardziej zadowolona :)

      Usuń
  9. co jak co ale ten taki 'wachlarzyk' to by mi się bardzo przydał :D strasznie fajna sprawa taki komplecik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tych wachlarzyków mam ze 3 ale tej samej wielkości

      Usuń
  10. Fajne etui dali do tych pędzelków. Przypomina mi moje od pędzli do makijażu. Znając siebie postąpiła bym pewnie tak jak z tamtym etui i zwyczajnie wyrzuciła ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja takich nie wyrzucę nigdy bo się na transport przydadzą kiedyś :P

      Usuń
  11. Etui jest genialne, można w łatwy i bezpieczny sposób przechowywać pędzelki. Wyglądają super, oby długo Ci służyły :)
    co to za cudny niebieski na Twoich pazurkach Kochana? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podoba a co do koloru na paznokciach to jest lakier Dor 8/2 :) też jest cudny prawda?

      Usuń
    2. jest genialny, uwielbiam takie niebieskości :)

      Usuń
  12. pędzle cudowne :D a zdobienie bardzoooooo fajnie wygląda :D ja dopiero uczę się metody one stroke i coś mi za bardzo to nie wychodzi :) ale tobie to co innego :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len