13 czerwca 2013

Mint nails with Studs and Circle Glitter :)

 
Witajcie w ten czwartkowy dzień :)
 
Dziś pragnę Wam pokazać to co dostałam od firmy KKCenterHk, z którą nawiązałam ostatnio współprace
 
Jest to firma zagraniczna dlatego też chcę napisać ten post też w języku angielskim :)

Zacznę może od początku
Z listy produktów jaką otrzymałam miałam możliwość wybrać sobie dwa rodzaje ozdób do paznokci a następnie  wykorzystać je na moich paznokciach
 
Mogłam zrobić to osobno ale postanowiłam połączyć to w jedną całość
 
Chcecie zobaczyć co wybrałam?
Są to ćwieki w kolorze różowym o średnicy 2mm oraz cekiny owalne o średnicy 2.5mm w kolorze fioletowym
 


 
 
Today I want to show you what I got from the company  KKCenterHk, which maintains business relations.
Maybe I'll start from the beginning
From the list of products I received I was able to find the two types of decorations for nails and then use them on my nails
I could do it alone but I decided to combine it into one
Would you like to see what I chose?
Of course, I chose Studs Circular Pink 2mm and 2.5mm Circle Glitter-Purple Lilac
 
You can buy them here:
 
A o to moje zdobienie:
And here is my nail-art decorating:




 
 
 
 
Teraz kilka słów mojej recenzji:) Od samego początku kiedy wybrałam moje ozdoby, wiedziałam już co zrobię i jaki kolorek będzie do tego pasował :)
Jest to miętowy kolor marki Cairuo CR. Mam go już jakiś czas i bardzo go lubię.
Będzie idealnie pasował do ciepłego lata, które mam nadzieję że takie będzie w tym roku.
Wiem, że tych ozdób użyję jeszcze nie raz bo są fantastyczne :)
 
Now a few words of my review :) From the very beginning when I chose my ornaments, I knew what I do and what color will this fit.
 
This is a brand color Cairuo CR peppermint. I've had it for a while now and really like it.
It will be ideally suited to a warm summer, which I hope that this will be this year.

I know that these ornaments will use again  because they are fantastic :)
 
 
Czego użyłam do tego zdobienia?
 
 
Oczywiście mojej czarnej farbki akrylowej i pędzelka, a także utwardzacza LCN Wet Look, którego
oszczędzam bo mam go już mało :(
Moje ozdoby są na moich paznokciach już trzeci dzień i wiem że  wytrzymałyby dłużej :)
Podejrzewam, że wszystko już by mi się zmyło a one by dalej zostały
To zasługa  tego utwardzacza oczywiście
Bardzo go polecam:)
What I used to decorating?
Of course, my black acrylic paints and a brush, and curing LCN Wet Look, the
save it because I have enough: (
My decorations are on my nails for the third day, and I know that endure longer :)
I suspect that all that I have washed away and they would have been further
This is due to the curing of course
I highly recommend it :)


 
i jeszcze jedno zdjęcie mojej Prawej rączki :)
and another picture right hand:

 
 
Myślę, że całość się dość dobrze komponuje
A Wam podobają się takie zawijasy?
 


I think that all fits quite well
And you liked the swirls?

Waiting for your comments :)

Regards
 
 
Czekam na Wasze komentarze :)
Pozdrawiam
 
 




8 komentarzy:

  1. wyglądają super! :) świetny pomysł na wykorzystanie ćwieków, ale te owale niezbyt mi się podobają... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł bardzo fajny (świetnie połączyłaś ozdoby z wzorkiem) nie omieszkam kiedyś czegoś takiego wypróbować^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre zawijasy przypominają mi koniki morskie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier bazowy mnie oczarował.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor śliczny:)a i mani całkiem udane te perełki śliczne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len