10 kwietnia 2013

Tutorial galaktyczny :)

Witam:)
Obiecałam jednej osobie, że zrobię swój tutorial galaktyczny krok po kroku.
Niestety nie jest on w formie filmiku a w wersji obrazkowej bo nie posiadam kamerki żeby móc to nakręcić i pokazać tak jak to robiłam w realu dlatego też zdjęcia muszą wystarczyć:)

Z góry przepraszam za jakość zdjęć robiłam je jedną ręką oraz za jakość filmiku bo to jest mój pierwszy raz zrobienia to w formie filmiku :)
Tutorial przedstawia moje paznokcie i moją galaktykę jak robię na swoim paznokciu.
Dla tych którzy chcieliby więcej niż zdjęć to polecam w YT wpisać sobie galaktyka na paznokciach i można sporo znaleźć tam przeróżnych filmików jak można to wykonać na wiele sposobów :)

Mój filmik znajduję się na końcu posta:)
A teraz zacznę od wersji zdjęciowej
i krótkiego opisu.
 
 
 
Wiele z Was już widziało efekt końcowy we wcześniejszym poście:)

 
Tak zaczęłam:
 
Na paznokcia położyłam jasny lakier Safari żeby uchronić swojego naturalnego paznokcia przed żółknięciem.
Wiadomo, że jeśli chcemy pomalować swoje paznokcie jakimś ciemnym kolorem to najpierw musimy pomalować paznokcie jakimś jasnym może być bezbarwny.
Dzięki temu nasze paznokcie po zmyciu nie będą żółte- ja raz tego nie zrobiłam dwa tyg miałam ciemny lakier na swoich paznokciach i miałam niespodziankę dawno temu :)
Jest też sporo specjalnych lakierów base coat, czyli podkładowe ale ja ich nie stosuję
 
 
Tak wygląda mój pomalowany paznokieć lakierem Safari

 
Kolejny lakier jaki użyłam to jest GR nr156

 
Jedna warstwa wystarczyła w zupełności

 
Takich gąbeczek używam do metody OMBRE

 
Jednak ja swoje gąbeczki ucinam w mniejsze części raz że wystarcza mi na dłużej a dwa lepiej się je trzyma i mniej brudzą palce dookoła paznokcia :)

Nakładam na gąbeczkę lakier srebrny...

 
i jak ja to nazywam robię ciapki na czarnym paznokciu tak że większe pół paznokcia jest
pociapkowane srebrnym lakierem :)

 
Kolejny lakier nakładam na gąbeczkę...

 
i wykonuję kolejne ciapki w różnych miejscach tak żeby nie zakryć tego srebrnego koloru pod spodem:)

 
ostatni lakier to różowy i tak samo robimy jak poprzednio...


 
Tak położone już kolorki maluje lakierem z drobinkami GR Paris nr 98

 
Tak wyglądają

 
a żeby dodać lepszego efektu sondą robię białe kropeczki i gwiazdkę:)

 
Całość maluje już lakierem bezbarwnym lub top coatem dla utwardzenia i połysku :)

 
I tak już wyglądają moje gotowe galaktyczne paznokcie :)


 
 
 
Zapraszam  na mój filmik :)




 
 
 
Miłego dnia :)




10 komentarzy:

  1. kochana dziękuję ci za tutorial :) teraz i ja spróbuję zrobić taką galaktykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że pewnie chciałaś inny nagrany kamerka no ale niestety nie mam. Zrób i koniecznie się pochwal jak Ci wyszła :)

      Usuń
  2. wyszło Ci pięknie ;))) Ja ten motyw na pazurkach uwielbiam robie podobnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci wyszło. Kiedyś próbowałam zrobić i to była masakra. Dlatego tym bardziej podziwiam, bo dla mnie to nie jest wcale proste:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zobaczyłam zdjęcie, zanim przeczytałam tytuł i od razu pomyślałam "kosmos!" :) bardzo fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię galaxy (niestety nie u siebie, raz robiłam i starczy^^) Fajnie połączenie kolorystyczne jednak jestem zdania, że dodawanie białych "gwiazdek" jest zawsze błędem przy tym zdobieniu gdyż psują one efekt :(

    OdpowiedzUsuń
  6. wow super efekt, chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len