22 kwietnia 2013

8-my tydzień u Marley- " Kokardkowe szaleństwo"

 
Witajcie drogie blogerki pazurkowe:)
 
 
Zapraszam na kolejne ósme już wyzwanie u Marley:)
"Kokardkowe szaleństwo" to jest temat na ten tydzień i bardzo się cieszę bo ostatnio po koronce to również i kokardki stały się moją nową miłością na paznokciach:)

Bardzo lubię łączyć "Koronkę" i " Kokardki" ze sobą już raz tak zrobiłam dla przypomnienia możecie sobie zaglądnąć TUTAJ
 
 
Co tu dłużej będę pisać oceńcie same mój pomysł na ten tydzień:
 
 
 
Do Mani użyłam:

Lakier LM neonowy (klik)- na żywo jest jeszcze piękniejszy niestety na zdjęciach wychodzi inaczej niż w rzeczywistości a szkoda :(
Następnie użyłam  czarnej farbki akrylowej,
Lakier do zdobień brokatowy i Lakier Dor biały French oraz bezbarwny na pokrycie całości :))
 
Ostatnio tylko to mnie cieszy wymyślanie, malowanie paznokci i cieszę się, że biorę udział w różnych projektach bo sprawia mi to wielką przyjemność  :))
Malowanie sprawia że przez chwile zapominam o tym co się u mnie dzieje :(
ehhh 
 


Nie wiedziałam też że może być tak miło i fajnie :) dzięki temu poznaję nowe style i wzory na paznokcie które malują inne uczestniczki:)

Najlepsze jest poznawanie nowych osób które tak jak ja mają taką pasję :)
To nas łączy i to mnie cieszy najbardziej:)
 
W świetle dziennym
 
 
 
Pierwsze zdjęcie i to poniżej zrobione jest w świetle flesza:
 
 
 
Na sam koniec dziękuję kochane że zaglądacie na mojego bloga i oceniacie moje stylizacje, zdobienia itp. oraz że mnie wspieracie w tych trudnych chwilach życiowych :))
 
To właśnie dzięki Wam ja tu jestem jeszcze z Wami i widzę sens mojego bloga.

Pragnę go jeszcze ulepszyć w swoim czasie ale jak na razie nie mam ani na to głowy ani pomysłu ani się kompletnie na tym nie znam :((
 
Zazdroszczę, podpatruję i podziwiam Wasze blogi a także uczę się od Was sporo i za to też Wam bardzo piknie dziękuję:)
 
 
 
Pozdrawiam Was
 w ten piękny dzień :)
 
Miłego Dnia
 
Buziaki:**
 
 
 
 
 
P.S. Szkoda że nie możecie zobaczyć jaki mam piękny widok na Tatry z balkonu :))
 
 
 


19 komentarzy:

  1. Ale masz długie pazurki :) kokardki wyszły ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale zapomniałam napisać w poście że kciuki lekko przycięłam:) Dawno takich długich paznokci nie miałam :)) to fakt, wolałam krótsze a teraz postanowiłam trochę dłużej mieć dłuższe :)

      Usuń
  2. śliczne:)) ja niestety bym je 4 dni robiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak uroczo :) Kochana, gdzie można kupić te lakiery LM? Pierwszy raz słysze o nich :) Strasznie mi sie podoba ten neon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję go w chińskim markecie są tanie ok 3zł jest ich tam sporo można dostać oczopląsu hehe ale ja te z LM mam sprawdzone mi się długo trzymają od tyg do ponad tydz jak pokryje go moim bezbarwnym lakierem z Dor ale to różnie jest też zależy od płytki paznokcia nie są drogie i fajne, mają troszkę mocniejszy zapach przy malowaniu ale mi nie przeszkadza już się przyzwyczaiłam że nie czuje różnicy między tymi droższymi jak GR czy Wibo :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) Kolor mi się strasznie podoba :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba Twoje podejście do kokardek gdyż pewnie większość walnęłaby taką samą kokardę na każdym paznokciu, a tu widzę wstążki i inne wywijasy na dodatek starannie wykonane! :)

    Ja również zadomawiam się coraz bardziej wśród blogerek paznokciowych (i nie tylko) miło dzielić z kimś pasję i dzięki krytyce i ocenie rozwijać ją :)

    Masz piękny widok na Tatry i wciąż się smucisz? No tak nie wolno!
    A ludzie po to są by sobie pomagać i wspierać chociaż dobrym słowem, nawet nieznajome osoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie tylko patrzę na blogi paznokciowe nie tylko to mnie interesuje :)Właśnie te nieznajome osoby potrafią pomóc i pocieszyć drugą osobę :))

      A dopóki u mnie się nic nie zmieni na lepsze i nie zobaczę światełka w tunelu to smutek będzie gościł na mojej twarzy ale postaram się tego nie okazywać i walczyć z tym mam nadzieję że sił mi starczy.
      Dziękuję za miły komentarz :) i za to że jesteś :)

      Usuń
  5. strasznie mi sie podoba :) pewnie dlatego z uwielbiam motyw kokardek ;p
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kokardki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh nie martw się niczym Kochana.. :( :* mam nadzieję, że wszystko sie szczęśliwie u Ciebie ułoży !!! Piękne zdobienie :* i cudowny kolor bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana to Tagu u mnie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne ! ;))
    Zazdroszczę widoku <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kokardki zawsze wyglądają świetnie, w każdej postaci :))

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne e kokardki Ci wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len