6 kwietnia 2013

2-gi tydz Projekt Książka- Kryminał :)

Witajcie:)
Zbliża się już koniec drugiego tygodnia w zabawie "Projekt Książka" tym razem jest to Kryminał.
Można oczywiście samemu wybrać sobie  jakikolwiek Tydzień nie trzeba iść po kolei tak jak jest to pokazane na obrazku TU.
Ja jednak jak na razie postanowiłam trzymać się listy i lecę po kolei hehe :))
Ty razem na KRYMINAŁ wybrałam książkę Stephen'a Kinga "ZIELONA MILA".
 
Tematem przewodnim na moich paznokciach są kraty, krzesło elektryczne i myszka :)
Jeśli ktoś czytał to kojarzy też, że również i powstał film o tej samej fabule i tym samym tytule. 
Tak zaczęłam :)

Taką mam długość paznokci :)
(a dopiero co je podcinałam)

Tak w innym świetle wyszły :)

A o to moja myszka, która była nieplanowana a w końcu stała się moim spontanem:)

Krótko o tej książce:
Cała powieść w większości rozgrywa się w więzieniu gdzie odbywane były kary pozbawienia życia przy użyciu krzesła elektrycznego. Stąd na moich paznokciach są kraty i krzesło elektryczne.
Blok E więzienia Cold Mountain  zwykło się jednak nazywać Milą Zieloną, a to ze względu na kolor linoleum pokrywającego podłogę głównego korytarza.
Temu też lakier jaki wybrałam to kolor zielony :)
Myszka również była występującą w tej powieści a jej właścicielem był pewien francuz.
Kilka zdjęć poniżej:
 
 


 
Jest i myszka:)


 
Mam nadzieję że źle nie wyszły:))
Pozdrowionka :))



 



8 komentarzy:

  1. Super mani i Świetny film :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ulubiony film! książki jeszcze nie czytałam. shame on me. fajnie Ci to wyszło:P

    OdpowiedzUsuń
  3. idealne odwzorowanie inspiracji;)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna inspiracja, a pazurki wyszły Ci świetnie ;)0

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowity pomysł i świetne wykonanie!

    ja książki nie znam, ale film bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda książki nie czytałam, ale film był świetny! Ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wykonanie i pomysł. Książki nie czytałam, ale film był świetny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len