24 lutego 2013

Essence colour and change :)

Hey
ostatnio udało mi się kupić w Naturze lakier do paznokci firmy Essence z dodatkowym lakierem w komplecie
Lakier ten znajdziecie w zakładce Moje Recenzję
Na początek malujemy paznokcie kolorem u mnie to taki granat, następnie dołączonym do zestawu lakierem bezbarwnym z cienkim pędzelkiem robimy wzroki w tym wypadku ja zrobiłam sobie paseczki na pierwszy raz:)

I jeszcze jedno jest bardzo ważne po żadnym pozorem nie malujcie na to wszystko lakierem bezbarwnym typu top coat bo wtedy się gubi wzorek i już go tak nie widać :)
 
 
 
Z tego lakieru jestem zadowolona, gdyż kupiłam jeszcze z Essence magnetyczny z magnesem i zawiodłam się bo nie działa, próbowałam już na różne sposoby. Po kupieniu koleżanka z pracy mi powiedziała, że też kiedyś kupiła i nie działał. Szkoda że wcześniej nie zapytałam bo nie wydałabym pieniędzy na coś beznadziejnego :(
podejrzewam że może te lakiery z tego były już stare bo już jakiś czas tam stały.
No ale nic już wiem, że nigdy nie kupie z tej firmy magnetycznego lakieru.
Never, ever!
 
Taki ma efekt essence colour and change
 
Pozdrawiam

Anita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len